ויראלי

טלי גוטליב שוב מזמרת במליאה: לפי השיר של עומר אדם

חברת הכנסת הצטרפה לקריאה לחרם על בנק לאומי בעקבות ההחלטה שלא לשדר את פרסומותיו בערוץ 14. היא השתמשה בשיר שכתב הפרזנטור שלהם על מנת להעביר את הנקודה שלה, ואף פנתה ישירות אל ינון מגל וביקשה ממנו לשדר את הקטע בתכנית "הפטריוטים"
מערכת ice | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחרונה הכריז ינון מגל כי הוא יוצא בקריאה לחרם צרכנים על בנק לאומי, שלדבריו סירב לשדר את הפרסומות שלו, שמציגה את הזמר המפורסם עומר אדם, בערוץ 14. הקריאה לחרם כנגד הבנק צברה תאוצה ואף זכתה לתמיכה מצד חברי כנסת ושרים, ביניהם שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. כעת, חברת הכנסת מהליכוד, טלי גוטליב, מצטרפת לביקורת עם שיר פרי עטה.
גוטליב דיברה על הנושא במליאת הכנסת שהתקיימה היום (שני), ובה פנתה ישירות אל מגל. היא ביקשה ממגל שישדר את דבריה בתוכנית הדגל של ערוץ 14, הפטריוטים ויוסף לשיר שכתבה את מוזיקת הרקע על-פי שירו של עומר אדם. אדם, כידוע, הוא הזמר המשתתף בפרסומת שעוררה סערה על ידי מגל כאשר לא שודרה בערוץ 14. 
"ידעו כולם, מי שפוגע בימין ישלם על זה מחיר", אמרה חברת הכנסת בנאומה. זוהי לא הפעם הראשונה בה בחרה חברת הכנסת להדגיש את דבריה בשירים שכתבה. הפעם, מילות השיר נכתבו בהשראת "מהפכה של שמחה" של עומר אדם. "לשיר אני לא יודעת", אמרה, "אני אעשה את זה אולי בלי חרוזים, איך שיצא לי כמובן". גוטליב המשיכה ואמרה "תצטרפו בפזמון במנגינה שתשים הערב בפטריוטים, על אפם ועל חמתם של אנשי בנק לאומי ועל אפם ועל חמתם של אנשי השמאל". 
מילות השיר שכתבה חברת הכנסת גוטליב: "מהפכה של ימין, יש לנו ערוץ זמין. אותה לא ניתן ש... להשתיק. מי שינסה - יפסיד". בנאומה אמרה כי היא בטוחה שעומר אדם, שהיא מעריכה כי לא ידע כי הפרסומת שצילם לא תשודר בערוץ הימני, ירשה לינון מגל לעשות שימוש במנגינת השיר שלו ויאשר להם להוסיף אותה ברקע לנאומה ולשירה של גוטליב. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה