בארץ

טלי גוטליב הדהימה את הקהל: "רוצה לשיר לכם שיר, מותר?" | צפו

חברת הכנסת החליטה לפצוח בשירה על מנת להעביר את המסרים שלה בנוגע למי שהגדירה כ"תומך טרור", ובניהם אחמד טיבי ואיימן עודה. "אחמד טיבי התבלבל ורצה לשלוט בכנסת, התרגל להיות היו"ר אך גוטליב מתנגדת"
מערכת ice |  3
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
טלי גוטליב ידועה בזכות הדרך בה היא נוהגת להעביר את דעותיה, אשר עשויה להיות פעמים רבות שנויה במחלוקת. לאחרונה חברת הכנסת התייצבה בפני מליאת הכנסת, והחליטה לפנות בדרך מעניינת במיוחד לחברי הכנסת אחמד טיבי ואיימן עודה, לצד חברי כנסת נוספים מרשימת חד"ש ותע"ל.
"אני רוצה לשיר לכם שיר, מותר? מותר", שאלה גוטליב והוסיפה: "חברה נא להצטרף לפזמון". בהמשך הדהימה את חברי המליאה והחלה לשיר: "אחמד טיבי התבלבל ורצה לשלוט בכנסת, התרגל להיות היו"ר אך גוטליב מתנגדת". גם חבר הכנסת עודה זכה לפניה אישית מצידה: "איימן עודה התרגל שהכל מותר לו, גם להשתלח ולפגוע בחיילינו.
   
נזכיר כי לאחרונה התקיים דיון בכנסת בנושא גיוס חרדים לצבא, במהלכו אח שכול יצא נגד התנהלות ראש הממשלה, מה שגרם לקרב צעקות בין חברת הכנסת גוטליב וחבר הכנסת קריב. גוטליב עצרה את דבריו של הדובר ואמרה: "סליחה אתה לא תדבר ככה על ראש הממשלה". חבר הכנסת קריב הגיב בזעם: "את לא תדברי ככה למשפחה שכולה, מספיק כבר, חצופה, תרכיני את הראש שלך בפני המשפחות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה יופי של שיר משהוא מהצד השמאלי הבין כי הם לא חכמים (ל"ת)
    אבי 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    טלי הולכת...
    נועם 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומשתפרת מפעם לפעם ????????????????
    סגור
  • 1.
    מתי תהי כבר ראשת ממשלה
    טלי את מלכה 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוב העם יבחר בך (חוץ מערבים אנרכיסטית ופמיניסטיות)
    סגור