השוק

ניר צוק ואלדד תמיר נכנסים לשוק הפנסיה: זו המהפכה שיציגו

חברת הפינטק הישראלית FINQ של אלדד תמיר וניר צוק נכנסת לשוק הפנסיוני בישראל: "מביאים בשורה חדשנית לשוק מיושן. הקידמה ובעיקר ה-AI יאפשרו ללקוח ליהנות ממוצרים ופתרונות פנסיונים טובים יותר ומותאמים אישית"
מערכת ice | 
אלדד תמיר, ניר צוק (צילום שרי עוז, מתוך אתר החברה פאלו אלטו, ויקיפדיה)
חברת הפינטק FINQ של אלדד תמיר וניר צוק הודיעה היום על כניסתה לשוק הפנסיוני בישראל. בשלב הראשון, הפלטפורמה הפנסיונית החדשה, המבוססת AI, תציע לציבור הרחב מידע חינמי רב, החל מתשואות לכל התקופות ועד דירוג חכם של כל מסלולי ההשקעה, של כל היצרנים, המבוסס על ניתוח כל ניירות הערך בכל מסלול ההשקעה, קביעת הסיכון בו, ניתוח ביצועים לכלל המוצרים וכן הסברים חשובים. 
לדברי החברה, הפלטפורמה של FINQ תאפשר לכל משתמש לקבל את כל האינפורמציה הנדרשת על מנת להתכונן לפגישה עם סוכן, לבצע מעקב שוטף ולקבל החלטות קריטיות בנוגע לעתידו הכלכלי.

אלדד תמיר. (צילום: שריי עוז)
בשלב השני, הצפוי עוד השנה, FINQ תציע באמצעות סוכנות דיגיטלית בבעלותה (בכפוף לקבלת רישיונות) שירות מהפכני אשר יכלול את קבלת כלל הפרטים הפנסיונים מהמסלקה ועד להר הביטוח, ניתוח כל הנתונים, בדיקת הנתונים והתאמתם לצרכי הלקוח, בדיקת כל האלטרנטיבות בשוק, הוזלת עלויות, המלצות פרטניות ואישיות ומתן אפשרות לביצוע דיגיטלי מיידי. בנוסף, בכוונת החברה, בכפוף לאישורים רגולטוריים, להחזיר ללקוחותיה במוצר הפנסיוני של FINQ עשרות אחוזים מההכנסות שלה.
FINQ היא חברת טכנולוגיה שהוקמה על ידי תמיר וצוק. החברה מפתחת פלטפורמות השקעות מבוססות AI המנגישות מידע ומציעות פתרונות השקעה מותאמים אישית בצורה דיגיטלית לכולם, ובמסגרתה, מדע ו-AI מחליפים את המתווך הפיננסי המיושן והמוטה. החברה פועלת גם בשוק האמריקאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה