בארץ

אין עבודה בעבודה? יאיר גולן בגל פיטורים מפתיע

יו''ר מפלגת הדמוקרטים פיטר כמעט את כל סביבתו הקרובה, זאת תחת הטענה כי אין למפלגה מספיק תקציב להעסקתם. מהמפלגה נמסר "יעשה מאמץ להחזירם בהקדם"
דורון בלוך |  5
יאיר גולן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
דווקא מזה תקופה שמפלגת העבודה נמצאית בירידה עקבית, ועושה הרושם שהנסיון להחיות אותה מחדש עם כניסתו של יאיר גולן לכהונה כיו''ר המפלגה, וכן המהלך לאיחוד עם מפלגת מרצ ומיתוג מחדש תחת השם 'הדמוקרטים' מניב הצלח במפת המנדטים בסקרים והפופולריות של המפלגה.
אלא שאמש, חשפה העיתונאית דפנה ליאל כי יו''ר המפלגה יאיר גולן החל בגל פיטורים מפתיע במפלגה, ופיטר מספר עובדים מסביבתו הקרובה, בהם מנהלת השטח טלי חייט, האסטרטג ליאור חורב, ומנהלת  התקשורת של המפלגה ליבי צ'יפסר. ובנוסף, עובדת נוספת שהועסקה במשרה מלאה הורדה לחצי משרה בלבד.
על פי הדיווח, במפלגת העבודה טועניםכי המהלך נובע מכך שהכסף מהבחירות והנציגים בתחום במונציפאלי לא נכנס, וזהו חלק בכך שהמפלגה 'על סף חדלות פרעון'. עוד נמסר כי יעשו מאמץ להחזיר את העובדים שפוטרו בהקדם האפשרי.
על פי סקר חדשות 12 מוקדם יותר השבוע, הפתיעה מפלגת הדמוקרטים עם זינוק ל11 מנדטים. הישג מרשים בהתחשב בכך שכיום מונה המפלגה 4 מנדטים בלבד. ועל כן גל פיטורים זה מפתיע, במיוחד בהתחשב בסיבתו.
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אני מוכן.
    7. 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד הוכחה לכך שהליברליות של האנשים האלה היא ליברליות כוזבת ותו לא.
    סגור
  • 3.
    Go the hel
    Efi 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מפלה לפני הקמה ברוך השם יום יום.
    סגור
  • 2.
    חובות
    זליג 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יאיר כולן שולח הודעות לנייד ומבקש תרומות. הביתה מר גולן.
    סגור
  • 1.
    מגיע לכם
    א 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שתדעו למי לחבור העלוב זה לא אמין איש דוחה
    סגור
  • מה. שחשוב. זה. הפוזה
    דודו. אפוי. מצוי 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היי. ביי. אז. פחות. אחת. יותר. נחמד. אנשים. אם. הזיות. מדיניות. לא. לא לשכוח. את. אסכמי. אוסלו. הערעורים. אין. שלום. אם. ארגוני. טרור. המחפשים לחסל. אותנו. לסלק. אתנו. מהמדינה. רק. לנטרל. כול. מבצע. טרור. אנו. עם הרוצה. לחיות. על. פני. האדמה. בשקט ושלום. ואז. פתגם. בערבית. לבעלי. 3. יחידות. תחייה. בשלום. בשקט בפני. האדמה. ותן. לחיות. בשלום. בשקט זה. לצד. זה ברוגע. בשקט.
    סגור