בארץ

יאיר גולן בקריאה לראשי האופוזיציה: "להקים ממשלת צללים"

יו''ר מפלגת הדמוקרטים קרא לראשי האופוזציה לפעול יחדיו במספר נושאים, ביניהם "הקמת ממשלת צללים כמקובל באנגליה על מנת להציג לציבור אפשרות לניהול אחר"
דורון בלוך |  3
יאיר גולן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יו"ר מפלגת הדמוקרטים יאיר גולן  קרא היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה לראשי מפלגות האופוזיציה לפעולה משותפת במספר נושאים, לאחר ששלח מכתב לראשי האופוזיציה בנידון. בדביו, אמר גולן "ישראל ניצבת בעת גורלית, בשעה הקשה בתולדותיה, ההימנעות מפעולה משותפת ומתואמת, בימים גורליים אלה, היא בלתי מתקבלת על הדעת. שיקולי אגו, שיקולים מפלגתיים צרים, וכניעה לתכתיבי מכונת הרעל והמסרים של נתניהו, פוגעים ביכולת הפעולה שלנו.
הנושאים, אליהם הוא קורא לשתף פעולה לקידומם הינם הצטרפות וסיוע למאבק משפחות החטופים להשבת כל החטופים. וכן והקמת ועדה פרלמנטרית שתפקח על התנהלות המשא ומתן ועל האופן בו מתנהלות ההחלטות. דבר שני הוא דרישה משותפת לקבלת דיווח מעודכן על מצב הכשירות של צה״ל ויכולתו להתמודד כעת בעימות אזורי 'כולל אליו מוביל נתניהו'.
עוד הוסיף גולן, לפעול "להצבת עקרונות תקציב אלטרנטיביים לתוכנית ההזויה של סמוטריץ'-נתניהו" וכן קרא "להקמת ממשלת צללים כמקובל באנגליה על מנת להציג לציבור אפשרות לניהול אחר, ויציאה מהמשבר הגדול ביותר של ישראל". בסיום דבריו חזר על דרישתו להקמת ועדת חקריה ממלכתית, וקרא לפעול "לקביעת פעולה מתואמת להקמת וועדת חקירה ממלכתית לחקירת האירועים והמדיניות שהובילו למחדל הביטחוני הגדול בתולדות המדינה בשבעה באוקטובר."
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בג״צ יתנגד… כבר יש אחת. בכנסת.
    מי שולט פה? 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בג״צ לא יסכים לעוד ממשלה שתתחרה בו.
    סגור
  • 2.
    גגתגצ
    ניסים 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקרוא ולא להאמין על עוכר ישראל מטורלל שכזה
    סגור
  • 1.
    ברוך שפטרנו
    דני 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מפלגות ערביות שתומכות בטרור יצטרפו אליך ?עם מי תרכיב ממשלת צללים ?חסד נעשה איתנו שעזבת את הצבא .
    סגור