בארץ

יו"ר נשיאות המגזר העסקי מגיב להצעת התקציב של סמוטריץ'

יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי בתגובה להצעת התקציב של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', "להמשיך ולשפר את הצעת התקציב כך שתענה על צרכי המשק והחברה."
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, ג'מאל עוואד, דוד כהן, shutterstock)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הציג את עיקרי תקציב המדינה לשנת 2025 במסיבת עיתונאים היום (שלישי). הגירעון בתקציב 2025 יוגבל ל-4% בלבד, מה שיגרור קיצוצים והעלאות מיסים בהיקף של 35 מיליארד שקל.
תגובתו של יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, להצגת תכנית התקציב לשנת 2025, היתה בנימה חיובית ונאמר שכבר בימים הקרובים צוותי עבודה יחלו בתהליך לשפר את הצעת התקציב כדי שתענה על כל צרכי המשק והחברה.

יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי (צילום: חן גלילי)
"נשיאות המגזר העסקי מברכת על החלטת שר האוצר לקדם את תקציב המדינה ולהביאו לחקיקה כנדרש, בהתאם להתחייבותו במסגרת פגישתו עם חברי הנשיאות בשבוע שעבר.
הנשיאות רואה חשיבות רבה בקידום רפורמות מבניות בתחומים כמו רגולציה, מיסוי הארנונה בישראל, והגדרת יעדים לאומיים, ותומכת בהמשך הדיאלוג המקצועי עם משרד האוצר ואגף התקציבים.
בהתאם לתיאום עם שר האוצר, צוותי עבודה מטעמנו יחלו בימים הקרובים בסדרת פגישות עם גורמי המקצוע במשרד האוצר, מתוך מטרה להמשיך ולשפר את הצעת התקציב כך שתענה על צרכי המשק והחברה.
אנו בטוחים שהנוסח הסופי של התקציב ייצג את ההבנות המשותפות ויהיה מותאם לגודל השעה ואתגריה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה