בארץ

ח''כ לשעבר חושף: "מצאתי את עצמי נעול בחקירה ממושכת ותמוהה"

ח''כ לשעבר אביר קארה חשף כי קיבל איומים על משפחתו, אך המשטרה במקום לטפל בכך, זימנה אותו לחקירת שווא, שם נמנע ממנו לשוחח עם עו''ד "מצאתי את עצמי נעול בחקירה ממושכת ותמוהה, כשנמנע ממני ייצוג על ידי עורך דין"
דורון בלוך |  2
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
חבר הכנסת לשעבר אביר קארה חשף כי ביום שלישי השבוע נלקח לחקירת שווא במשטרה, סיפר את פרטי האירוע ומדוע לדעתו הדבר נעשה, ותוקף את התנהלות המשטרה בנושא. לדבריו, במהלך החקירה לא הורשה לשוחח עם עורך דין, ואף העיד כי "זו לא הייתה חקירה רגילה, אלא נראה היה שמדובר בסיוע אקטיבי לכאורה של גורמים במשטרה לקרטל".
קארה, שע''פ טענתו "מנהל מאבק נגד קרטל של "עורכי דין" שלטענתי מנצלים לרעה את מערכות אכיפת החוק בישראל. הם מגישים תביעות הזויות נגד בעלי עסקים תמימים, תביעות שמרסקות אותם כלכלית ונפשית, והכול במטרה להעשיר את כיסיהם. מדובר בבצע כסף עטוף בחליפה", חשף כי הוא מקבל איומים על משפחתו, ואף נתקל באלימות פיזית כלפיו.
קארה, סיפר כי הגיש על כך תלונות במשטרה, הביעה אכזבה מהתנהלותה "הנה, אתמול, המשטרה – שבמקום להגן עליי, הקורבן העיקרי לסחיטות ולאיומים – עצרה אותי לחקירה, בטענה שהפרתי צו בכך שפרסמתי פוסט נגד אחד מעורכי הדין הללו. בית המשפט כבר דן בפוסט הזה וקבע שלא הייתה שום הפרת צו, ובכל זאת, מצאתי את עצמי נעול בחקירה ממושכת ותמוהה, כשנמנע ממני ייצוג על ידי עורך דין". והוסיף לומר "ככל הנראה, החקירה כבר דלפה בזמן אמת למגיש התלונה נגדי".
נציין, כי ח''כ לשעבר קארה מוביל בחודשים האחרונים מאבק , בו הוא מנסה לפעול להגנת בעלי עסק, אשר נופלים קורבן לעורכי דין התובעים אותם בשלל אמתלות, במטרה להרוויח כסף מהעניין.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חשבת שצירפו אותך ל״משלנו״ וגילית שהשתמשו וזרקו, אה? (ל"ת)
    מסביר פנים 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כמוך.
    ZTC 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינת בננות .
    סגור