בארץ

אביר קארה מביך יאיר לפיד: "זה אותו ההסכם שאנחנו קידמנו"

פתרון המשבר בין משרד החינוך לארגון המורים לא נראה באופק. ראש האופוזיציה יאיר לפיד יצא כנגד הממשלה ואביר קארה סותר את אמירותיו של לפיד, "זה בדיוק ההסכם שקידמנו בממשלה שלנו בנוגע למשבר עצמו"
מערכת ice | 
אביר קארה (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף אמש (רביעי) את הצעת הממשלה לפתרון המשבר במערכת החינוך. חבר הכנסת לשעבר אביר קארה, שישב בממשלת בנט-לפיד, הגיב לו וסתר את טענותיו.
 
הציוץ של לפיד: "הצעת הממשלה, לפיה יישבו יחד בחדר המורים מורים בחוזה אישי שמרוויחים יותר, ומורים שהקדישו את חייהם להוראה שירוויחו באופן משמעותי פחות - היא עלבון למקצוע ההוראה ועלבון לאנשים שמקדישים את חייהם לחינוך הילדים שלנו". והוסיף, "אם יש לממשלה כסף מיותר, הוא מוזמנת להעלות את משכורות המורים. מגיע להם".
תגובתו של קארי: "זה בדיוק ההסכם שקידמנו בממשלה שלנו בנוגע למשבר עצמו". בנוסף לכך, שר בחינוך יואב קיש יצא בביקורת נגד יו"ר ארגון המורים רן ארז, לאחר שהודיעה שהשביתה עתידה להימשך לפחות חודשיים, לקרוא ולשמוע את רן ארז אומר: 'השביתה היא חופש גדול ושזה לא סוף העולם' זה אולי הדבר הכי מנותק שנאמר מאז ומעולם. ככה מדבר אדם שלא רואה תלמידים ומורים בעיניים, ככה מדבר אדם שלא מרגיש את המלחמה בחוץ. לצערי הוא צד למשא ומתן, אם כך הוא חושב אחרי כשלושים שנים של שביתות, הגיע הזמן שלו ללכת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה