בארץ

פרויקטור הצפון יפוטר אחרי חודשיים? רה"מ נתניהו בדרך להחלטה דרמטית

אלוף (במיל') אליעזר צ'ייני מרום, הפרויקטור לשיקום הצפון, נתקל בקשיים מול ראשי רשויות ומנכ"ל משרד ראש הממשלה, דבר שמוביל למחלוקות סביב תפקידו ולחיפוש מחליף. השר משה ארבל דרש מראש הממשלה להותיר אותו בתפקידו
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו, אליעזר (צ'ייני) מרום (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, אורן בן חקון)
אלוף (במיל') אליעזר צ'ייני מרום, הפרויקטור הצפוני שמונה לאחרונה, נתקל בקשיים מאז כניסתו לתפקיד. הוא מתמודד עם התנגדות מצד ראשי רשויות מקומיות, כמו גם עם מאבק מתמשך עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי, שמביע אי שביעות רצון מתפקודו. ראש הממשלה בנימין נתניהו ייאלץ להחליט בקרוב אם להשאיר את צ'ייני בתפקיד או למנות מועמד חדש, לאחר שמדיניות השיקום בצפון סובלת מהעדר המשכיות.
במקביל, המצב בצפון מתדרדר לאחר חודשים של ירי מהצד הלבנוני ופינוי תושבים, והאזור זקוק לדחיפה משמעותית. תהליך השיקום מתעכב בשל חוסר יציבות בתפקידים, דבר שלא קורה במקרים דומים, כפי שנראה מנהלת תקומה בדרום. הניסיון לשלב את צ'ייני עם העבודה באזורים שנפגעו נתקל בקשיים ובחוסר תיאום עם גורמים ממשלתיים.
השר משה ארבל ומנכ"ל משרד הפנים רונן פרץ הביעו תמיכתם בצ'ייני, וטוענים כי יש להימנע מאובדן זמן נוסף בשל חילוקי דעות אישיים. ארבל אף שלח מכתב לנתניהו בדרישה להותיר את צ'ייני בתפקיד, כשהוא מדגיש את חשיבות שיקום הצפון והתמיכה בתושבים הנמצאים במצוקה ממושכת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השר ארבל
    דוד כהן 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה שדרעי צריך לכנס את מועצת החכמים כדי שיחליטו שארבל חייב להתפטר מהכנסת. הוא עובד אצל התקשורת השמאלנית במקום לסייע לראש הממשלה בשקט בפתרונות ובשיח בונה. נראה שהוא בונה את עצמו ולא את ענייני המדינה . מנותק מהקואליציה ויש לו מדיניות של עצמו המשרת את השמאל בישראל.
    סגור