מינויים

ההדחה בדרך? "משבר אמון עם בכירים במשרד ראש הממשלה"

על פי דיווחים באתר ynet, אליעזר (צ'ייני) מרום, מפקד חיל הים לשעבר שמונה לתפקיד פרויקטור הצפון לפני פחות מחודשיים, צפוי לעזוב את התפקיד בעקבות "משבר אמון עם בכירים במשרד ראש הממשלה". אלא שבתגובה לטענה מרום ציין כי "אין שחר לדברים"
מערכת ice | 
אליעזר (צ'ייני) מרום (צילום פלאש 90/ משה שי)
פרויקטור הצפון, אליעזר (צ'ייני) מרום, ישאר בתפקידו? השמועות על הדחתו הקרובה לא הגיעו לאוזניו אלא במהלך סיור שערך - עם חקלאי הצפון. על פי דיווחים באתר ynet, מרום, מפקד חיל הים לשעבר שמונה לתפקידו לפני פחות מחודשיים, צפוי לעזוב את התפקיד בעקבות "משבר אמון עם בכירים במשרד ראש הממשלה". 
בתגובה לטענה כי משרד ראש הממשלה לא מרוצה מהתקופה הקצרה בה הוא משמש בתפקיד, ושהוא צפוי להיות מוחלף בקרוב, מרום ציין כי "אין שחר לדברים". נוסף על כך, במשרד ראש הממשלה דחו את הדיווחים על כוונה להדיח את מרום או על התפטרותו. חלפו כחודשיים מאז מינויו של מרום..
לפי דיווח של טלי חרותי-סובר בדה מרקר, אתמול ׁ(שני) הוצגה מצגת על ידי מרום למנכ"לים של משרדי הממשלה, שבה פורטו הנחות יסוד על כך שלא כל תושבי הצפון ישובו לבתיהם. במצגת צויין גם שיעשה שימוש בכלים קיימים. בעקבות הביקורת שעוררה המצגת, ציין הבוקר מרום כי מדובר במצגת ראשונית בלבד ולא במסמך עקרונות מסודר, שהוא צפוי לפרסם בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה