בארץ

מנטור לראשי רשויות וחבר ליכוד: המועמד של נתניהו לפרויקטור הצפון

מנטור לראשי רשויות, חבר ליכוד ומקורב חנתניהו, בעל נסיון עשיר בעבודה במועצות מקומיות ,ומכין רשויות לחרום במילואים, זה המועמד אותו שוקל נתניהו למנות לפרויקטור הצפון במקום צ'ייני מרום
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לאחר הסערה שעורר האלוף אליעזר צ'ייני מרום כבר עם כניסתו לתפקיד פרויקטור הצפון בטענה כי הוא מקורב לנתניהו ויהיה נוח בעבורו, תוך זמן קצר כבר החלו קצרים במערכת היחסים בין הפרויקטור ללשכת ראש הממשלה.
הדרדור במערכת היחסים החל בכך שלאחר תקופה קצרה מתחילת כניסתו לתפקיד יצא צ'ייני לחופשה פרטית בחו''ל, זאת כאשר לטענת גורמים במשרד רה''מ לא טרח לתאם זאת כמו שצריך, וכן טענות מצד ראשי הרשויות לזלזול בהם. זאת לאחר שצ'ייני טען כהסבר על חופשתו "גם לי יש חיים פרטיים", זאת בזמן שתושבי הצפון עוד לא חזרו לביתם, ולא מצליחים לקיים את שגרת חייהם הפרטית.
בהמשך, לאחר גם בלשכת רה''מ הגיבו בזעם וחוסר נכונות לשיתוף פעולה עם צ'ייני בטענה כי ישנו משבר אמון ביניהם, החלו דיווחים על פרישתו, וכן דיווח אמש בכאן 11 כי נתניהו נפגש עם עודד רביבי כמועמד להחליפו.
עודד רביבי, ששימש בשנים האחרונות כראש מועצת אפרת שבגוש עציון, הינו איש ליכוד, אשר נמצא ברבות השנים ביחסים טובים עם שרי וחברי מפלגת הליכוד, וכן במיוחד עם רה''מ בנימין נתניהו. במיוחד לאחר שחנך לפני מספר שנים ביישוב אפרת טיילת הצופה לירושלים עם שלט גדול הנושא את שמו, ועליו הכיתוב "בונה ושותף נאמן של אפרת, בירת גוש עציון".

נתניהו וריבי בטיילת אפרת עם שלט שמו.  קרדיט: Gershon Elinson/Flash90
כמו כן, בשנת 2013 נבחר רביבו להיות מנטור בתוכנית הכשרה לראשי רשויות חדשים כאשר מטרת התוכנית היא לסייע לראשי רשויות חדשים עם כניסתם לתפקיד. רביבי כרגע משמש כמנטור עבור שני ראשי רשויות חדשים וגם כמנטור בתוכנית להכשרת מנכ"לים לרשויות מקומיות. ולאחר שהפסיד בבחירות האחרונות לראשות המועצה, חזר לשרות מילואים פעיל בפיקוד העורף כמאמן רשויות לחרום.
רביבי הוא עורך דין בהכשרתו, בוגר תואר שני במדיניות ציבורית, ובעל רזומה עשיר בתפקידים הקשורים למועצות מקומיות. נדמה כי לכאורה מינוי זה הינו מתאים, וכי ישנו ביס לקשר יציב ואמון בינו לרה''מ, וכן כי עברו יקנה אמון גם בינו לראשי הרשויות. מינוי זה אכן בשונה מקודמן, מעיד על הרצון להביא אדם אשר מעבר למינוי פוליטי, מגיע גם עם שיקול מקצועי הנובע מנסיונו כאמור. דבר אשר בהחלט מגיע לתושבי הצפון לאחר תקופה ארוכה בה לא זכו למענה הולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה