בארץ

"זו לא טעות, זו מדיניות": חופשת הפרוייקטור שעוררה זעם

חשיפת כאן 11 כי פרויקטור הצפון אליעזר צ'ייני מרום יצא לחופשה בחו''ל, עורר כעס רב. צ'ייני: "גם לי יש חיים פרטיים"/ חה''כ נעמה לזימי זעמה: "חרפה שלא תתואר"
דורון בלוך | 
אליעזר (צ'ייני) מרום (צילום פלאש 90/ משה שי)
לאחר שאתמול (ראשון) נחשף בכאן 11 כי פרויקטור הצפון, אליעזר צ'ייני מרום, יצא לחופשה בחו''ל יחד עם בני משפחתו, זאת פחות מחודש לאחר מינויו, התעורר זעם הן מצד ראשי רשויות שהתלוננו על זלזול, והן מבכירים במשרד רה''מ, שם אחד הבכירים אף טען כי צ'ייני לא טרח לתאם את חופשתו. תגובת צ'ייני: "גם לי יש חיים פרטיים", חה''כ נעמה לזימי (העבודה) התבטאה בביקורת נוקבת.
בדברים שכתבה חה''כ לזימי בחשבון ה-X שלה, תקפה: "בזמן שעשרות אלפי אזרחים מופנים מביתם כבר קרוב לשנה, חבל ארץ שלם מופגז ועולה בלהבות, הקרבות בגזרה עולות מדרגה לכדי ימי קרב קשים שגובים אבידות כואבות, הורים נאלצים לשלוח את ילדיהם למוסדות חינוך לא ממוגנים בהסעות לא ממוגנות. האדם שמונה לתפקיד פרוייקטור הצפון נופש בחופשה בחו״ל".
"זו לא טעות, זו מדיניות". קבעה לזימי ותקפה את הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו "ראש הממשלה שנזכר למנות פרויקטור קרוב לעשרה חודשים אחרי תחילת המלחמה, מינה כהרגלו בקודש מקורב עם ניגוד עניינים, שלא מבין את גודל התפקיד והמחויבות. הממשלה שוב מפקירה את אזרחיה. חרפה שלא תתואר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה