בארץ

הרצוג קורא לממשלת אחדות? זה המסר שאמר למשפחות התצפיתניות

הנשיא הרצוג נפגש עם הורי התצפיתניות, שם רמז "המערכת הפוליטית חייבת להתייצב בכל הכוח ביחד,להיכנס מתחת לאלונקה", וכן התייחס לעסקת החטופים "ברור לכולנו שלכל עסקת חטופים יהיו מחירים כואבים"
דורון בלוך |  2
יצחק הרצוג (צילום חיים צח)
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, נפגשו אמש (שני), עם בני משפחותיהן של קרינה, לירי, דניאלה, נעמה ואגם - התצפיתניות שנחטפו באכזריות מבסיסן במוצב נחל עוז בשבעה באוקטובר ומוחזקות מאז בשבי החמאס בעזה. 
בדבריו, אמר הנשיא הרצוג: ״אני מסתכל עליכם ורואה תעצומות נפש. ואני אומר, איך אפשר? איך אפשר לעבור 11 חודשים את הגיהנום הזה? אני עושה, ומתפלל כל דקה וכל רגע למען שובן". 
עוד הוסיף לתאר "ראיתי את הדו״חות הפתולגיים על ששת החטופים שנרצחו בשבי, והזדעזעתי עד עמקי נשמתי. גם כשאתה מלווה אותם למנוחות אבל גם כשאתה קורא את הדו״חות - אתה מבין את עוצמת הרשע" והדגיש "שלא נתבלבל לרגע, הרשע מתחיל ונגמר אצל סינוואר - שם הרשע, אצלו ואצל חייליו המחבלים הנתעבים הללו. אחרי שאמרנו את זה - זה ברור שכל מה שהם רוצים זה לפלג אותנו, לפצל אותנו ולסכסך בינינו, ולחגוג על כך שאנחנו רבים בתוכנו". 
כמו כן, התייחס הרצוג בעקיפין למצב הפוליטי ולדעתו בעניין "זהו רגע מכריע, אם אנחנו רוצים להחזיר את החטופים אנחנו צריכים להיות מאוחדים בכל הכוח. וזה אומר גם להיענות לקריאה שנאמרה פה עכשיו - המערכת הפוליטית חייבת להתייצב בכל הכוח ביחד, מאחורי שחרורם והשבתם של החטופות והחטופים הביתה במהרה. ביחד, להיכנס מתחת לאלונקה, לעשות כל צעד שאפשר כדי לדחוף את מקבלי ההחלטות להביא את החטופות והחטופים הביתה".

בסוף דבריו אמר הרצוג "ברור לכולנו שלכל עסקת חטופים יהיו מחירים כואבים. זה ברור לנו. אבל אני חושב שבלי הבאת החטופים הביתה, המחירים יהיו הרבה הרבה יותר כואבים לחברה הישראלית. צריך לעשות כל שניתן כדי להחזיר אותם הביתה במהרה״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קשקשן (ל"ת)
    מבין עניין 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אנחנו לא פצועים שצריכים אלונקה . תנו לצבא לנצח . (ל"ת)
    רן 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור