בארץ

השר בן גביר מודה: "פועל להפסקת המו''מ". זו הסיבה

השר איתמר בן גביר הודה כי הינו פועל בכדי להספיק את המו''מ עם החמאס. זאת תחת הטענה "המשך המו"מ רק מדרבן אותם לייצר עוד ועוד טרור גם מיהודה ושומרון"
דורון בלוך | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לאחר הטענות כלפי השר השר בן גביר כי פעולותיו מעכבות את התקדמות המו''מ לשחרורו החטופים, בהם עלייתו להר הבית, וכן התבטאויותיו בנוגע למצב הבטחוני, הבוקר (רביעי) מודה השר בכך באופן מובהק כי הינו פועל להפסיק את שיחות המו''מ עם החמאס.
לטענת השר בן גביר, הדבק נובע מסיבה אסטרטגית ומעמדית שעל מדינת ישראל לנקוט בה. לתפיסתו, טוען השר בן גביר, "מדינה שרוצחים לה שישה חטופים בדם קר לא מנהלת משא ומתן עם הרוצחים אלא עוצרת את המשא ומתן".
עוד הוסיף להתבטא בנושא, וטען כי מדינה שרוצחים לה שישה חטופים מפסיקה להעביר להם דלק וחשמל, וכן "כותשת אותם עד הכרעתם". עוד מוסיף השר להסביר את תפיסתו, וטוען כי המשך קיום המו''מ  "רק מדרבן אותם לייצר עוד ועוד טרור גם מיהודה ושומרון".
כמו כן, השר בן גביר הגיב גם לנאום נתניהו מוקדם יותר השבוע על סוגיית השליטה הצבאית בציר פילדלפי, כאשר גם בנושא זה הינו נוקט באותו קו תפיסתי, ואמר "כמו שאסור להיכנע ולעזוב את ציר פילדלפי - אסור להיכנע בשאר העקרונות שיבטיחו את ניצחוננו במלחמה.  כעת זה הזמן להגביר את הלחץ הצבאי על חמאס, לגבות ממנו מחיר כבד מאוד על רצח חטופינו, בדרך להכרעתו המוחלטת - בכל החזיתות בהן אנו נלחמים בו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה