בארץ

יו''ר הוועדה לביטחון לאומי: "בבוא העת תמומש תוכנית להכרעת הפת״ח"

יו''ר הוועדה לבטחון לאומי, צביקה פוגל, טוען בשיחה עם ice כי "יהודה ושומרון היו ועודם זירת האיום המסוכנת ביותר לקיומנו" ומכריז על הצורך בפעולות מנע לפיגועים עתידיים. וכן טוען כנגד השביתה אמש "עוד צעד של ייאוש. לזה בדיוק מחכים אויבנו"
דורון בלוך | 
צביקה פוגל (צילום דוברות)
יו''ר הוועדה לבטחון לאומי, חה''כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית) מתייחס בשיחה עם ice לעלייה באירועי הטרור ביהודה ושומרון, וכן לעליית המדרגה עם תפיסת מכוניות התופת בימים האחרונים. "יהודה ושומרון היו ועודם זירת האיום המסוכנת ביותר לקיומנו" סובר חה''כ פוגל ומסביר "בזמן שהחמאס בעזה מיסד מדינת טרור, התחמש באמל״ח ומשך את תשומת ליבנו, חמאס ביו״ש בשת״פ עם כוחות מפת״ח בנה וסלל, הקים יחידות מיוחדות ומיסד מדינה פלסטינית שתחנוק את מדינת ישראל".
כמענה לכך, טוען פוגל, ממשלת ישראל חייבת להגדיר את יו״ש כחלק ממאמץ מלחמת ״חרבות ברזל״, כלומר, בבוא העת תמומש תוכנית להכרעת הפת״ח, החמאס ושאר מרכיבי האיום. עד אז יבוצעו פעולות מנע יזומות כדי לאלץ את אויבנו ביו״ש להגן על עצמם ולחפש בכל לילה מחדש מקום מקלט.
הדרך להילחם בטרור, על פי פוגל, הינה על ידי כך שחלק מפעולות המנע חייבות להביא לידי ביטוי פיקוח על תנועת פלסטינים ביו״ש והקטנת החיכוך עם תנועת יהודים בצירים. לכן, צה״ל וכוחות ביטחון נוספים יצטרכו למקם מחסומי ביקורת חלקם קבועים וחלקם מזדמנים (פתע), וכן להגדיר צירים בהם אין תנועה לרכבים פלסטינים.
עוד, טוען חה''כ פוגל כנגד שביתת ההסתדרות שהתקיימה אמש כי "השביתה היתה עוד צעד של ייאוש של  אותם גורמים במדינת ישראל שצועקים דמוקרטיה ומנצלים כל נקודת אחיזה (תקשורת; מערכת משפטית; בעלי הון) ואוכלוסיות במצוקה (משפחות חטופים; עובדים), זאת כדי לנסות ולהפיל את הממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי. ההסתה, השנאה והרוע שמופצים מאותם גורמים, עלולים להביא למלחמת אחים, ולזה בדיוק מחכים אויבנו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה