בארץ

"עניין של זמן שאסון ה7.10 יקרה במרכז הארץ"

במהלך דיון בנושא בטחון יישובי קו התפר, טען יו''ר מרכז השלטון האזורי כי 100 מליון שקל שהוקצבו ע''י  הממשלה להתמודדות עם אתגרי הבטחון טרם הגיעו "בכל יום נכנסים מאות ואלפי שב״חים" חה''כ צביקה פוגל: ״אנחנו נמצאים בנקודה קריטית"
דורון בלוך | 
צביקה פוגל (צילום יונתן זינדל פלאש90)
יו"ר הוועדה לביטחון הלאומי חה"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית) השתתף היום (חמישי) בדיון יחד עם יו״ר מרכז השלטון האזורי שי חג׳ג׳, ראשי רשויות, וקב״טים מקו התפר. במסגרת הדיון נבחנה רמת המוכנות לתרחישים ביטחוניים אפשריים, וסקירה של מרכיבי הביטחון באזור, תוך דגש על הצרכים המיידיים לשיפור מערך ההגנה.
במהלך הדיון, אמר חה"כ צביקה פוגל: ״אנחנו נמצאים בנקודה קריטית להבטחת ביטחון תושבי קו התפר. המפגש הזה הוא חלק בלתי נפרד מהמאמצים שלנו להבטיח שהרשויות המקומיות ערוכות ומוכנות לכל תרחיש ביטחוני״.

חה''כ פוגל עם ראשי הרשויות וקבט''ים בדיון היום.   קרדיט: דוברות
שי חג׳ג׳ יו״ר מרכז השלטון האזורי וראש המועצה האזורית מרחבים שבנגב המערבי, הזכיר את תקצוב המאה מיליון שקל שהובטחו על ידי הממשלה ואף אושרו בכדי להתמודד עם אתגרי הבטחון ביישובי התפר במרכז הארץ ובנגב, אך טרם הגיעו לרשויות ולמועצות: ״כדי שלא נחזור על אסון ה7/10 אנחנו דורשים ממשלת ישראל להעביר את 100 מיליון הש״ח שאושרו בממשלה למרכיבי ביטחון".
עוד הוסיף לתאר כי "בכל יום נכנסים מאות ואלפי שב״חים וזה רק ענין של זמן שאסון ה 7/10 יקרה במרכז הארץ ובכל הישובים בקו התפר. אנחנו דורשים מרכיבי בטחון בכל הישובים ולבנות תפיסת ביטחון שבה לבנת היסוד היא המועצה האזורית ושיהיו כלים אופרטיביים לקיום ביטחון מלא בישובים הכפריים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה