בארץ

קיצוץ של רבע מיליארד שקל וחה''כ שזועם: "לשם הולך הכסף"

קיצוץ הרבע מיליאד מתקציב הצהרונים "יריקה בפרצוף" מירי רגב "מארגנת את הליכודיאדה של ה7/10" החרדים "מדובר בציבור שברובו פריווילגי לחלוטין" ודודי אמסלם "השר לענייני כלום ושום דבר". חה''כ נאור שירי תוקף , ולא חוסך במילים מביקורתו הנוקבת
דורון בלוך | 
נאור שירי (צילום פייסבוק)
חה"כ נאור שירי (יש עתיד) התבטא על הקיצוץ בתקציב הצהרונים, ופירט לאן דווקא כן הולך הכסף, ותקף על כך את הממשלה ואת חלוקת התקציבים שבה. ותקף את התנהלות הממשלה, ועל הבחירה במקביל לקיצוץ תקציב הצהרונים לאשר את תקצוב החינוך החרדי.
"מקצצים 250 מיליון ש״ח לצהרונים שלנו, לילדים שלנו, שגם כך התחום הזה מופקר לחלוטין ע״י מדינת ישראל" פתח חה''כ שירי ותקף "לאן מעבירים את הכסף? שוב, לחינוך החרדי. למה? עד כמה אנחנו נצטרך לקבל את ההתנהלות הביזיונית הזו?  עוד כמה נצטרך לשאת בנטל - לשרת 3 שנים, לשלם יותר מיסים לעשות שנים מילואים, 0 שגרת חיים נורמלית עד גיל 50".
"אבל היריקה בפנים של כולנו לא מעניינת אף אחד אצל המנותקים, ראו ערך - מירי רגב מארגנת את הליכודיאדה של ה7/10" המשיך לתקוף "בכל ביקורת שנשמיע, להקת המזועזעים ישר יטענו ל- "שנאת חרדים״ ויאמרו ״לילדים שלנו גם מגיע חינוך״, ״לא אכפת לכם מהמורים החרדים״, גם לנו מגיע וכל הגא׳ז הזה". 
עוד הוסיף חה''כ שירי לתאר "הגיע הזמן לומר את האמת – ממשלת הימין מלא מלא זו ממשלה של פריווילגים. כן, גם החרדים, מדובר בציבור שברובו פריווילגי לחלוטין – לא משרתים, לא לומדים – רק מקבלים, חוזה חד סטרי עם המדינה".
בדבריו, פירט את חישובו לייצור כסף חכם "תסתכלו באיזו קלות, נוכח הקטסטרופה הכלכלית שאנחנו נמצאים, מייצרים כסף חכם ונכון בצורה פשוטה:
1. אין יותר כספים קואליציוניים - 7 מיליארד ש״ח.
2. סוגרים את משרד המורשת המיותר – 90 מיליון ש״ח.
3. סוגרים את משרד ירושלים והמסורת – 200 מיליון ש״ח.
4. סוגרים את המשרד המיותר של אמסלם, השר לענייני כלום ושום דבר – 46 מיליון ש״ח.
5. סוגרים את המנהלת הגזענית הומופובית של אבי מעוז – 20 מיליון ש״ח.
6. ⁠מיסים על הסוכר + פלסטיק – 1.2 מליארד ש״ח, ובונוס - חיזוק הבריאות של אזרחי ישראל.
8.5 מיליארד ש"ח לקופת המדינה".
את דבריו סיים באמירה "אבל ככה זה בכלכלת בעזרת השם של מדינת ישראל, מדבקות סופר גול להורדת יוקר המחייה - אלו הם חיינו.  שנת לימודים פוריה לתושבות ותושבי אשדוד, באר שבע, אשקלון, קרית שמונה, קרית מלאכי, ירוחם, לוד, בת ים, עכו, אילת. הממשלה הזו לא רואה אתכם ממטר. תמשיכו לשלם, תמשיכו לשרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה