בארץ

חה''כ מעוז למשפחות הלוחמים שנעצרו: "אתם שליחים של עם ישראל"

חה''כ אבי מעוז נפגש עם משפחות הלוחמים שנעצרו בשדה תימן בחשד להתעללות במחבלי נוחבה עצורים, שם אמר להם "הם שומרים על מחבלים חיות אדם, ועם חיות אדם צריך לטפל באופן שמתאים לחיות אדם. ואנחנו נעזור בכל מה שצריך"
דורון בלוך | 
אבי מעוז (צילום פלאש90)
יו"ר מפלגת נעם אבי מעוז הגיע (אמש) לבקר את משפחות הלוחמים שנעצרו לפני מספר שבועות במהלך יום כיף שארגנו פעילי מפלגת נעם למשפחות "אתם שליחים של הבירור הזה שעם ישראל עובר". 
במהלך הביקור, אמר להם חה''כ אבי מעוז "עם ישראל חזק ואתם שליחים של עם ישראל. יש כאן בירור כואב, אך סוף האמת לנצח, ובסוף האמת תצא לאור". והוסיף "החיילים האלה לא עשו כלום, הם שומרים על מחבלים חיות אדם, ועם חיות אדם צריך לטפל באופן שמתאים לחיות אדם. אני שמח שהיינו שותפים ליום הזה. ואנחנו נעזור בכל מה שצריך".
כפי שקרה, הסנגוריה הצבאית הודיעה ביום שלישי כי הושגו הסכמות עם התביעה הצבאית על שחרורם של חמשת החשודים בהתעללות במחבל נוח’בה במתקן המעצר שדה תימן למעצר בית, זאת לטענתה 'נוכח קשיים שנתגלו בחקירה'.
כזכור, אמש התבטא חה''כ מעוז כנגד רשת 13 וטען שעיוותו את דבריו והוציאו אותם מהקשרם, זאת לדבריו בטענה להשיג יותר רייטינג, כפי שהבאנו כאן בהרחבה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה