בארץ

מעוז נגד רשת 13: "צריכים רייטינג, אז למה לא לעוות?"

חה''כ אבי מעוז טען כי ברשת 13 עיוותו את דבריו ועקץ "צריכים רייטינג ולמה לא לעוות את דבריי ולהוציא אותם מהקשרם" וטען "יש עוד רבים שאמרו את הדברים ולא הותקפו כי הם בצד ״הנכון״ של המפה הפוליטית"
דורון בלוך |  1
אבי מעוז (צילום יונתן זינדל/ פלאש 90)
יו''ר מפלגת נועם חבר הכנסת אבי מעוז תקף את רשת 13 בביקורת חריפה לאחר שלטענתו עיוותו את דבריו והוציאו אותם מהקשרם. זאת לאחר שברשת 13 הוציאו כותרת בה חה''כ מצוטט באמירה כי "ארגוני הפמיניזם והלהט''ב התייצבו לצד חמאס''. בעוד' לטענתו המשפט המלא הינו "כך כאשר פעילים ופעילות מרכזיים בארגוני פמיניזם רדיקלי, להט"ב ואקלים התייצבו בצורה ברורה ונחרצת בצד של החמאס".

בדבריו טען חה''כ מעוז "רשת 13 לוקחים 17 מילים, משפט עובדתי נכון ומדויק ומוציאים אותו מהקשרו ומעוותים אותו, זו הפסקה המלאה עם 17 המילים וזה ההקשר המלא של הציטוט שנמצא ברשת 13 (17 המילים שהופיעו בכתבה של רשת 13 מודגשות): ״במשך שנים, השמאל המדיני והחברתי בישראל ראה בארגונים בעלי אג'נדות ליברליות ברחבי העולם המערבי שותפים לדרך ולחזון של תיקון העולם. אולם לאחר המתקפה, זו שנעשו בה זוועות איומות שנפשו של כל אדם מוסרי וישר מזדעזעת מהן, התברר שרבים מאותם 'שותפים לדרך' לא כל כך נרתעים מאותן זוועות, לא מגנים את החמאס על פשעיו ואף מפנים אצבע מאשימה דווקא כנגד מדינת ישראל".
עוד הוסיף חה''כ מעוז לטעון כנגדם "ברשת 13 צריכים רייטינג ולמה לא לעוות את דבריי ולהוציא אותם מהקשרם בשביל קצת רייטינג? אז הם מקצרים את דבריי לכותרת בת 6 מילים שמעוותת את מה שאמרתי ומוציאה את הדברים מהקשרם". והוסיף בחריפות "ככה זה כשאתה גוף פוליטי מהנדס תודעה ומציאות בהתאם לאג׳נדה שלך בתחפושת של כלי תקשורת".
בסוף דבריו הוסיף "אגב, את הדברים הללו אמרו גם דמויות כמו פרופ' רות הלפרין קדרי (פמיניסטית מובילה) והילה פאר (יו"ר האגודה למען הלהט"ב), ויש עוד רבים שאמרו את הדברים ולא הותקפו כי הם בצד ״הנכון״ של המפה הפוליטית. בצד הנכון בעיני רשת 13 כמובן".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יופי בשביל זה אתה ח''כ אתה יכול להציע חוק העיתונאי
    גולן 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמוציא סיפור התקשרו יתבע תביעת דיבה. אבל צריך להוכיח שני הצדדים.
    סגור