בארץ

יצחק הרצוג במהלך ענק: זו היוזמה המבורכת של נשיא המדינה

נשיא המדינה חושף את המיזם "קול העם, Voice of the People״, אשר מטרתו היא להוות חממה לפתרונות חדשניים לנושאים הבוערים והחשובים של העם היהודי ברחבי העולם. יצחק הרצוג, נשיא המדינה: "דווקא בעת הזאת, בה האתגרים של עמנו גדולים, אנחנו צריכים להתכנס, לחשוב, להקשיב, לדון ולפעול יחד"

מערכת ice |  1
יצחק הרצוג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, הכריז היום (רביעי) על השקת מיזם חדשני העונה לשם - ״קול העם, Voice of the People״. מדובר ביוזמה מיוחדת שנוסדה בתחילת הקדנציה של הרצוג, כאשר מטרתה העיקרית הינה להוות חממה לפתרונות חדשניים לאתגרים הבוערים של העם היהודי ברחבי העולם. 
ליבת היוזמה של נשיא המדינה, יצחק (בוזי) הרצוג הינה להקים מועצה יהודית עולמית המורכבת מ-150 מנהיגים מכל העולם, 50 נציגים מישראל, 50 נציגים מארה"ב וקנדה ו- 50 נציגים נוספים משאר העולם, אשר ישתתפו באירוע המיוחד. הכנס יתקיים אחת לחודש במשך שנתיים ובאופן מקוון.
עוד מכריז נשיא המדינה, כי הכנס יתקיים במרץ 2025 בישראל בנוכחות כלל הנציגים. עוד מציין הרצוג, כי מדי שנתיים יפתח מחזור למועצה וחבריה יתחלפו. תוצרים של ההתכנסות יתורגמו לפעולות מעשיות במישורים שונים.
הצעד הראשון בהתנעת המיזם הוא הפצת "הסקר לכלל העם היהודי", אשר באמצעותו ייבחרו הנושאים לדיון במועצה הראשונה. בין הנושאים המוצעים לבחירה; העלייה הדרמטית באנטישמיות, תחושת הביטחון של הקהילות היהודיות במדינתם, מעמדה של מדינת ישראל בעולם היהודי ומעמד התפוצות במדינת ישראל.  

נשיא המדינה, אשר לקח חלק ביוזמת "קול העם" יחד עם ההסתדרות הציונית העולמית והסוכנות היהודית, מסר: "דווקא בעת הזאת, בה האתגרים של עמנו גדולים – אולי יותר מאי פעם – אנחנו צריכים להתכנס, לחשוב, להקשיב, לדון ולפעול – יחד.  אני סמוך ובטוח שיוזמת "קול העם - יוזמת הנשיא למחר יהודי משותף" תניע מהלך מכונן שיניח תשתיות איתנות לא רק להווה ואתגריו הדחופים, אלא גם לעתידו של העם היהודי כולו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הדבר הכי חשוב!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשיא המדינה צריך לעודד את המפלגות בכנסת לעשות חוקה,אם הן רוצות לקבל את המנדט להרכבת הממשלה!!!! תראו לי מפלגה 1,שבגלל סנקציות המצביעים יתאכזבו אם המפלגה לא תעשה חוקה והמנדט להרכבת הממשלה יעבור למפלגה אחרת! אם זה מה שצריך כדי לגרום לפוליטיקאים לדאוג לציבור,אז זה בדיוק מה שצריך לעשות!
    סגור