קריירה ולימודים

"מלאכת קודש": למי העניק נשיא המדינה אות הצטיינות מיוחד?

29 מתנדבי השירות לאומי אזרחי השתתפו בטקס מרגש במסגרתו חולקו התארים. באירוע נאמה שירה רזיאל, שבעלה נהרג בקרב ב-7 באוקטובר ומלווה, יחד עם קהילתה, על ידי אחת הזוכות. גם הרצוג ושרת ההתיישבות ומשימות לאומיות אורית סטרוק נשאו דברים 
מערכת ice | 
טקס מצטייני שירות לאומי (צילום קרדיט לתמונות: זהר מרדכי ומנחם קצבורג)
כמו בכל שנה, כחלק משבוע ההצדעה למתנדבי השירות לאומי-אזרחי, חולקו אותות הצטיינות למתנדבים שהראו הצטיינות מיוחדת במהלך השנה. השנה, כמובן, ניתן דגש מיוחד למתנדבים שפעלו באופן מיוחד ואמיץ בעקבות מתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל. השנה זכו בכבוד 29 מתנדבים שהשתתפו אתמול (שני) בטקס מיוחד שהתקיים בבית הנשיא. 
בטקס נאמה שירה רזיאל, אלמנתו של ידידיה רזיאל ז"ל, שנפל בקרב ב-7 באוקטובר. שירה רזיאל וכל קהילת המפונים מכרם שלום מלווים על ידי מתנדבת השירות הלאומי אילה הסל שזכתה השנה באות ההצטיינות. אורה שנרב נבחרה להיות נציגת המצטיינים. היא אחראית על הקמת פרויקט מיוחד שמשלב התנדבות עם מפונים וחיילים.
אורה שנרב היא אחותה של רנה שנרב ז"ל, שנרצחה בפיגוע בשנת 2019 ופועלת מתוך מקום אישי זה על מנת להשפיע ולחזק את הציבור. בטקס השתתף ונאם הנשיא הרצוג שאמר: "מלאכת הקודש של מתנדבי ומתנדבות השירות חשובה מאין כמוה בכל עת ובכל שנה. אבל בשנה הזו, שאינה דומה לשום דבר שהיכרנו - על אחת כמה וכמה". בטקס נכחה ונאמה גם השרה להתיישבות ומשימות לאומיות אורית סטרוק ומנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי ראובן פינסקי. 
מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי, ראובן פינסקי אמר: "גם בשנה זו, וביתר שאת, השירות הלאומי אזרחי מוביל בעשייה משמעותית לחיזוק החוסן החברתי הלאומי בחזית האזרחית. השנה, מצטייני ומצטיינות השירות הלאומי-אזרחי התבלטו בצורה בלתי רגילה והעניקו מענה מידי לכל המפונים במלונות, למשפחות השכולות, לחיילים והאזרחים הפצועים, בגופי הביטחון וההצלה, בבתי החולים, בחינוך ועוד.
"עשרות ארגונים ביקשו להמליץ להצטיינות בפני הוועדה הבוחרת ושיבחו בצורה יוצאת דופן את מתנדבי השירות הלאומי אזרחי המהווים פסיפס ישראלי מרהיב - יהודים ודרוזים, חרדים וערבים, דתיים וחילונים, בנות ובנים, מתנדבים מאוכלוסיות מיוחדות וצעירים בסיכון, כולם שירתו השנה את המדינה בתקופה המאתגרת אליה נקלענו. כל צעיר וצעירה בני 18 צריכים לשרת את המדינה, ואם קיבלו פטור משירות צבאי, ראוי שיצטרפו לשירות הלאומי אזרחי. מדינת ישראל זקוקה לנו היום יותר מתמיד!
"אני מודה מקרב לב לנשיא המדינה מר יצחק הרצוג על אירוח המצטיינים בבית הנשיא, יחד עם כלל אזרחי ישראל אני מצדיע למצטיינים וללמעלה מ 19,000 המתנדבים והמתנדבות של השירות הלאומי-אזרחי ומפציר בהם להמשיך בשירות האומה כל החיים, זהו צו השעה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה