משפט

איומים על חייו של נשיא המדינה הרצוג: סערה גדולה בצרפת

חקירה נפתחה נגד חשוד אשר מתגורר בפריז ופרסם הודעה באינטרנט על כוונתו לפגוע בנשיא יצחק הרצוג ששוהה בפריז גם כן. "לא נאפשר הצפת איומים ברשתות החברתיות נגד פוליטיקאים"
מערכת ice |  1
יצחק הרצוג (צילום מעיין טואף, לע״מ)

בעיתון הצרפתי "ל'אקיפ" דווח כי החלה חקירה בעקבות איומים על נשיא המדינה יצחק הרצוג, השוהה בפריז לקראת טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים. החקירה נפתחה לאחר שחשוד שמתגורר בפריז פרסם הודעה לפני כמה ימים על כוונתו לפגוע בהרצוג. "לא נאפשר הפצת איומים ברשתות חברתיות נגד פוליטיקאים המגיעים לאולימפיאדה", אמרו במשטרת צרפת.

גורם בצרפת סיפר לכאן 11: "מודעים לאיומי אבטחה על המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024. אנחנו מודעים באותה מידה לאיומים על ספורטאים ישראלים.  כזכור, המשלחות ואזרחי מדינת ישראל יזכו לרמת הכיסוי הביטחוני הגבוהה ביותר שיש".
במקביל, שר החוץ ישראל כץ אמר בתגובה למתקפה שחלה על הרכבות בצרפת וגורמת לבלאגן עצום: "כפי שהזהרתי השבוע את עמיתי הצרפתי, בהסתמך על מידע שמצוי בידי ישראל, האיראנים מתכננים ביצוע פיגועי טרור נגד המשלחת הישראלית וכלל משתתפי האולימפיאדה ויש לנקוט בפעילות מניעה מוגברת כדי לסכל את מזימתם", אמר כ"ץ. "העולם החופשי חייב לעצור את איראן עכשיו - לפני שיהיה מאוחר".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נהנתן, שיתבייש. יש חיילים מאויימים יותר ממנו. מילת
    בדגש 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביקורת אחת לא תראו על הנסיעה שלו.
    סגור