בארץ

"השראה לבחורי ישיבה רבים וטובים": החרדים שליברמן שיבח

חה''כ ליברמן ברך את פלוגת ח''ץ על קבלת הכומתה "הוכיחה שהתורה והמלחמה אינן מנוגדות, אלא משלימות זו את זו" ומתח ביקורת על דרעי וגפני "מנסים להנציח את ההשתמטות והבטלה זו אנטי יהדות במלוא תפארתה"
דורון בלוך | 
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
חבר הכנסת אביגדור ליברמן, יו''ר מפלגת ישראל ביתנו, שמרבה לבקר את הציבור החרדי על כך שאינו מתגייס לצבא, שיבח היום (חמישי) בחשבון ה-X שלו את אלו שבחרו דווקא כן להתגייס, והביא כדוגמא את פלוגת ח''ץ (חרדים צנחנים).  ולא שכח לקחת לעצמו קרדיט, ועל הדרך גם להיכנס בדרעי וגפני.
"פלוגת ח"ץ - גם לומדים וגם נלחמים" כתב חה''כ ליברמן "פלוגת חרדים צנחנים, שהוקמה בתקופת כהונתי בתפקיד שר הביטחון, הוכיחה שהתורה והמלחמה אינן מנוגדות, אלא משלימות זו את זו".
בדבריו גם מתח ביקורת על ראשי המפלגות החרדיות, אריה דרעי ממפלגת ש''ס ומשה  גפני ממפלגת יהדות התורה, שלטענתו "מנסים להנציח את ההשתמטות והבטלה, בתקופה הכי קשה בתולדות המדינה, אינם מייצגים את היהדות. זו אנטי יהדות במלוא תפארתה".
עוד הוסיף חה''כ ליברמן לשבח את החרדים המתגייסים לפלוגות הלוחמות החרדיות "אני מבקש לברך את פלוגת ח"ץ על סיום מסע הכומתה אמש, ושתהוו השראה לבחורי ישיבה רבים וטובים" אמר וחתם את דבריו באמירה: "כי בסוף, השינוי תמיד מגיע מלמטה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה