השוק

דירקטוריון קצא"א הכריע: זה המנכ"ל החדש של החברה

יש מנכ"ל חדש לקצא"א, ועדת האיתור בחרה ברו"ח עמית שקד לתפקיד והוא יחליף את איציק לוי שיצא לגמלאות
ניצן כהן | 
עמית שקד (צילום רענן כהן)
ועדת האיתור לבחירת מנכ"ל קצא"א, החליטה על מינויו של רו"ח עמית שקד לתפקיד, זאת לאחר שראיינה את המועמדים הסופיים. רו"ח עמית שקד (44) משמש כיום כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל כספים וכלכלה בחברה, וכיהן בתפקידים שונים בחברה ב-15 השנים האחרונות.
שקד הקים את מערך החדשנות והפיתוח העסקי ואת מערך ניהול הסיכונים ובין היתר אחראי על מערך ההשקעות, הכספים והביטוחים. כמו כן, שימש כיו"ר ועדת כספים בדירקטוריון בחברת דוראד. שקד מתגורר באשקלון, נשוי לליטל ואב לארבעה ילדים. בהשכלתו, רואה חשבון בעל תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות ותואר שני עם התמחות במימון במכללה למנהל ראשון לציון.
חברת קו צינור אירופה אסיה (קצא"א), המהווה את שער האנרגיה של מדינת ישראל, הינה חברה ממשלתית בבעלות מלאה של מדינת ישראל, העוסקת בתחום מוצרי הנפט, גז והאנרגיה ומספקת שירותי תשתית ואחסון לשוק המקומי ולחברות סחר בינלאומיות. זאת, באמצעות נמל קצא"א באשקלון ומסוף קצא"א באילת.
יו"ר הדירקטוריון, ארז כלפון: "אני מברך את רו"ח עמית שקד על בחירתו לתפקיד. לעמית, יש את הכלים והיכולות המקצועיות להוביל את החברה אשר ניצבת בפני אתגרים רבים.  אני רוצה להודות למנכ"ל החברה היוצא מר איציק לוי, בהגיעו לגיל פרישה, על שנים רבות של עבודה בחברת קצא"א, על תרומתו הרבה במגוון רחב של תפקידים ובפרט בתפקידו כמנכ"ל החברה ולאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".
מנכ"ל קצא"א הנכנס, רו"ח עמית שקד: "אני מודה ליו"ר החברה ארז כלפון ולחברי הדירקטוריון על בחירתם, הזכות והבעת האמון. לחברת קצא"א חשיבות רבה ופעילותה חיונית למשק האנרגיה הישראלי. יחד עם עובדי החברה המסורים והמקצועיים אני בטוח כי נמשיך לשמור על בטחונה האנרגטי של מדינת ישראל ונפעל לפיתוחה, שגשוגה וחיזוק מעמדה של החברה, תוך עמידה ביעדים והאתגרים העומדים בפניה".
השלמת המינוי כפופה לאישור הוועדה לבדיקת המינויים הבכירים בשירות המדינה וחתימת השרים הממונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה