בארץ

ישראל מתחמשת להמשך המלחמה: זה מכרז הענק החדש שפורסם

המכרז החדש של משרד הביטחון מתפרסם כחלק מלקחי המלחמה וההיערכות החדשה לחיזוק מרכיבי הביטחון בישובי גבול הצפון. המכרז כולל תכנון והקמה של חבילת ביטחון טכנולוגית לישובים, לרבות תשתית פיזית, אמצעי גילוי והתרעה, חמ"לים,  מערכות שליטה ובקרה ועוד. המכרז כולל גם אחזקה לשלוש שנים, עם אפשרות להארכה.  
מערכת ice | 
חיילים בשדרות (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
בהיקף של מאות מיליוני שקלים, משרד הביטחון ופיקוד העורף מפרסמים היום (שלישי) באופן רשמי מכרז רחב היקף לפריסת מרכיבי ביטחון טכנולוגיים בעשרות ישובים בגבול הצפון סמוך ללבנון.
המכרז מתפרסם כחלק מלקחי המלחמה וההיערכות החדשה לחיזוק מרכיבי הביטחון בישובי גבול הצפון. המכרז כולל תכנון והקמה של חבילת ביטחון טכנולוגית לישובים, לרבות תשתית פיזית, אמצעי גילוי והתרעה, חמ"לים,  מערכות שליטה ובקרה ועוד. המכרז כולל גם אחזקה לשלוש שנים, עם אפשרות להארכה.  

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר, אישר את המכרז, שמובילים אגף ההנדסה והבינוי והיחידה להתיישבות במשרד הביטחון, פיקוד העורף ופיקוד הצפון בצה"ל. משרד הביטחון מזמין חברות בתחומי התקשוב והטכנולוגיה להשתתף במכרז.
רק אמש (שני) בריטניה יצאה בהחלטה דרמטית במיוחד נגד מדינת ישראל, אחרי ששר החוץ הבריטי, דיוויד לאמי, הודיע כי בריטניה תשעה לאלתר 30 רישיונות ייצוא נשק לישראל מתוך 350, בשל חשש לטענתה להפרת החוק הבינלאומי מצד ישראל בעזה, כאשר רישיונות הנשק המדוברים הם בעיקר של נשק התקפי.
שר החוץ של בריטניה, דיוויד לאמי, דיבר בנושא וטען כי לא מדובר באמברגו נשק, אלא עצירת רישיונות להספקת נשק לישראל. שר החוץ הבריטי טען כי הסיבה לכך היא "חשש שישראל מפרה את החוק הבינלאומי בעזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה