בארץ

הטכנולוגיה שתמגן את הצפון: "חייבים לשנות את המציאות הביטחונית בגבול"

אתמול במסיבת העיתונאים שנערכה, ראש הממשלה בנימין נתניהו נשאל מתי תושבי הצפון יחזרו לבתיהם, לאחר שנאלצו להתפנות מחשש לתקיפות חיזבאללה. היום משרד הביטחון ופיקוד העורף מפרסמים מכרז רחב היקף לפריסת מרכיבי ביטחון טכנולוגיים בעשרות ישובים בגבול הצפון. רה"מ נתניהו: "לא אשתף בתוכניות ובלוחות הזמנים"
מערכת ice | 
שריפות ענק בקרית שמונה (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
בהיקף של מאות מיליוני שקלים: אתמול במסיבת העיתונאים שנערכה, ראש הממשלה בנימין נתניהו נשאל מתי תושבי הצפון יחזרו לבתיהם, לאחר שנאלצו להתפנות מחשש לתקיפות חיזבאללה.
"אנחנו חייבים בגבול הצפון לשנות את המציאות הביטחונית, אפשר בדרך מדינית אבל אם זה לא יקרה, זה יקרה בדרך אחרת ואת התוכניות ולוחות הזמנים והערכות אני לא אשתף". עוד הוסיף ראש הממשלה נתניהו: "לתת לוח זמנים? זו טעות. לא אשתף בתוכניות ובלוחות הזמנים". 
היום (שלישי) משרד הביטחון ופיקוד העורף מפרסמים מכרז רחב היקף לפריסת מרכיבי ביטחון טכנולוגיים בעשרות ישובים בגבול הצפון. בהודעה שפרסם משרד הביטחון הוא מזמין חברות שונות בתחומי התקשוב והטכנולוגיה להשתתף במכרז החדש.
המכרז מתפרסם כחלק מלקחי המלחמה וההיערכות החדשה לחיזוק מרכיבי הביטחון בישובי גבול הצפון. המכרז כולל תכנון והקמה של חבילת ביטחון טכנולוגית לישובים, לרבות תשתית פיזית, אמצעי גילוי והתרעה, חמ"לים,  מערכות שליטה ובקרה ועוד. המכרז כולל גם אחזקה לשלוש שנים, עם אפשרות להארכה.  
מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר, אישר את המכרז, שמובילים אגף ההנדסה והבינוי והיחידה להתיישבות במשרד הביטחון, פיקוד העורף ופיקוד הצפון בצה"ל. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה