בארץ

הותר לפרסום: שמו של הנרצח מהפיגוע ביישוב קדומים

הותר לפרסום: גדעון פרי הוא שמו של הנרצח בפיגוע מוקדם יותר היום ביישוב קדומים
מערכת ice | 
זירה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
גדעון פרי מאבטח בן 38  מקדומים נרצח היום בפיגוע באזור התעשייה בראון ליד יישוב קדומים. תחילה הוא פונה במצב אנוש, מונשם ומורדם. והובהל באמבולנס צבאי לבית החולים בלינסון בפתח תקווה שם קבעו הרופאים את מותו.

גדעון פרי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
לאחר הפיגוע תושבי קדומים הונחו להישאר בבתיהם במשך מספר שעות ובנוסך נמסר להם "בשל אירוע ביטחוני סמוך ליישוב יש להיכנס לבתים ולנעול דלתות וחלונות. אין להסתובב ברחובות ואין לצאת לכבישים באזור. יש לפנות למוקד רק לדיווחי חירום".
ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "צריך להחזיר את ההרתעה. הפיגוע הזה לא יכול היה לבוא בלי ההסתה והמימון הטרור של הרשות הפלסטינית, המחבל הזה יקבל משכורת עתק לכשייתפס, לכל חייו, מהמחבל בחליפה אבו מאזן, התיאום הסיאמי של החמאס. ביום בו ישוחרר יקבל פנסיה של גנרל ב'משטרה הפלסטינית' שהיא זו שאמורה להילחם בטרור ברוח הנסיגות והסכמי אוסלו. הגיע הזמן שממשלת ישראל תתעורר מהקונספציה, הגיע הזמן שתבין מי האויבים שלנו ומול מי אנחנו מתמודדים".
ראש מועצת קדומים עוזאל ותיק: "דרשתי היום במקום הפיגוע ממפקד האוגדה וממח"ט שומרון וכן בשיחה עם אלוף פיקוד המרכז דיון דחוף בנושא הממשקים עם הערבים, כולל באזורי התעשייה. לא ייתכן שפועל שקיבל אישור של שירות הביטחון הכללי להיכנס למקום מבצע פיגוע בקלות ומצליח לברוח. האינתיפאדה כבר כאן - לא ניתן שדם יהודים ימשיך להיות הפקר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה