בארץ

חברת הכנסת נפרדת בכאב: "כמה מוכשרת, כמה טובת לב"

ח"כ מיכל וולדיגר העלתה לחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) ציוץ כואב, בו היא מודיעה בעצב על לכתה של אחותה בטרם עת
מערכת ice | 
מיכל וולדיגר, יו"ר השדולה לבריאות הנפש (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
חברת הכנסת מיכל וולדיגר מטעם "הציונות הדתית" שיתפה בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) ציוץ בנוגע לטלטלה אישית שעברה, לאחר שאחותה, הלכה לעולמה בטרם עת. "אחותי הבכורה והאהובה כ״כ, ד״ר שלומית וקסברג, הסתלקה בטרם עת לבית עולמה, 13 יום לפני יום הולדתה ה- 57".
עוד היא כתבה: "כמה מוכשרת היא היתה, כמה טובת לב, כמה חכמה, יפה ומופלאה. האמת, נר לרגליה. פיה ולבה היו תמיד, אבל תמיד, שווים. אבידה ענקית לנו, המשפחה ולא פחות לעולם כולו".
 
ההלוויה תתקיים היום, יום שישי, י״ב באב התשפ״ד בשעה 11:00 בבוקר, בבית העלמין ירקונים שער פ״ת. אך יש לציין כי שעת ההלוויה עדיין לא נקבעה באופן סופי. חברת הכנסת תשב שבעה בבית אחותה רחוב התאנה 6 גבעת שמואל.
זאת לא האבדה הראשונה של חברת הכנסת השנה, בתחילת חודש מאי איבדה חברת הכנסת את חמה, שורד השואה בן ה-88. וולדיגר כתבה על לכתו "אדם ערכי, חכם עם לב ענק קרס. נחמן בן מכלה, אוהבת אותך, מעריצה, ומתפללת שלא תסבול".
נזכיר כי לרגל יום האישה, ח"כ וולדיגר התראיינה באופן בלעדי ל-ice, ונשאלה בנוגע לתופעת העלייה באלימות כלפי נשים. על כך היא אמרה: "המידע על עליה באלימות בין השנים 22-23 לא מצוי בידי. אלימות היא דבר נורא, ודאי כלפי נשים. רק לפני פחות מחודש הלכתי לנחם את משפחתה של לידר סויסה שנרצחה באכזריות על ידי שכן שלה. ביקשתי בדחיפות להקים ועדת שרים בין משרדית שתטפל בגורמי סיכון באוכלוסייה בכלל ונגד נשים בפרט."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה