בארץ

חה''כ זועקת: "מדינת ישראל במלחמה גם בשומרון"

חה''כ מיכל וולדיגר הגיבה לפיגוע שהתרחש הבוקר בשומרון וטענה על הפשטות שהדבר נעשה "ככה סתם באמצע היום", וטענה "דם יהודים נשפך!! איך ייתכן מצב שכזה?? מדינת ישראל במלחמה גם בשומרון"
דורון בלוך | 
מיכל וולדיגר, יו"ר השדולה לבריאות הנפש (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
לאחר שמוקדם יותר הבוקר (חמישי) התבצע פיגוע ירי בשומרון, חברת הכנסת מירב וולדיגר (הציונות הדתית) הזדעקה על כך בחשבון ה-X שלה, וזעקה על המצב בשומרון.
מפרטי הפיגוע הידועים עד כה מחקירה ראשונית, עולה כי המחבלים נסעו ברכבם בכביש 55, ובנקודה סמוכה לכפר נבי אליאס, הנמצא בסמוך ליישוב אלפי מנשה, פתחו באש לעבר מספר ישראלים.  כתוצאה מהירי שלושה נפצעו באורח קל ובינוני, ורכבם של המחבלים נמלט. וכוחות צה״ל פתחו במצוד אחר המחבלים.
על כך הזדעקה חה''כ וולדיגר "מחבל נוסע בכביש במרכז הארץ ויורה ביהודים, ככה סתם באמצע היום. שלושה פצועים בפיגוע ירי בכביש 55 בשומרון, דם יהודים נשפך!!" והוסיפה בקריאה קשה "איך ייתכן מצב שכזה?? מדינת ישראל במלחמה גם בשומרון. מאחלת בריאות לפצועים ומחזקת את ידי כוחות הביטחון במצוד אחרי המחבל השפל".
מוקדם יותר, פרסמה תנחומים על הודעת השבת חמש גופות חטופים אמש. "חמישה ישראלים שנרצחו במתקפה הנוראית על מדינתנו. ההדף של השבעה באוקטובר מכה בנו כל כך הרבה ימים מאז, וחמשת השבים אמש הנכיחו זאת ביתר שאת. אני שולחת תנחומים למשפחותיהם ואוהביהם ומקווה שהבאת יקיריהם לקבורה מעניקה להם מעט נחמה. ותודה גדולה ללוחמינו על המבצע הנועז לשם הבאת אזרחינו לקבורה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה