בארץ

"דופק ערבים": חה''כ במתקפה חריפה ועוקצנית על בן גביר

חה''כ מירב כהן תקפה בעקצנות את השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר "אם תתנו לפירומן גפרור – הוא ידליק מדורה, אבל תתנו לו סמכויות ומשטרה – והוא כבר ישרוף את כל המדינה". וטענה ״ערבים״ בשביל בן גביר זה שם קוד לכל מה ומי שהוא לא משיחי"
דורון בלוך | 
מירב כהן (צילום נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת)
חה''כ מירב כהן תקפה את השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר, בדברים מלאי עוקצנות והמחשת אבסורדיות בכך שניתנו לו סמכויותיו, וכן פירטה מהם 'ערבים' עבור השר בן גביר.
"מה יותר הגיוני מלתת לפירומן וגזען סמכויות בתחום הריסת מבנים בחברה הערבית והדרוזית?" פתחה חה''כ כהן בשאלה וענתה בדוגמאות "לקחת בן אדם שיש לו סינדרום ירושלים, ולהפוך אותו לממונה על האתרים הקדושים. לקנות רכב משקרן פתולוגי. לשים אגרן בראש מערך פינוי הזבל. לתת לנרקומן לשמור על מחסן מלא קטמין. להעסיק קלפטומן בתור מאבטח בחנות. לפתוח רשת של פאבים – ולתת לאלכוהוליסט לנהל אותה. להקים בנק - ולהעמיד בראשו כייס. לקחת מישהו עם פחד גבהים בתור טייס. לתת למי שלא יודע לשחות - להיות מציל בבריכה" והסבירה "כל אלה, ועוד, הם רעיונות יותר סבירים והגיוניים, מאשר למנות עבריין סדרתי כמו איתמר בן גביר לשר האחראי על המשטרה".
עוד המשיכה לטעון, כי "כל אלה, ועוד, הם רעיונות יותר סולידיים ובטוחים - מאשר לתת לגזען ולתומך טרור כמו בן גביר - אפילו עוד יותר סמכויות אכיפה. כי אם תתנו לפירומן גפרור – הוא ידליק מדורה, אבל תתנו לו סמכויות ומשטרה – והוא כבר ישרוף את כל המדינה".
"את בן גביר לא מעניינות חריגות בנייה, לא מפריעים לו בתים בלי היתר, ולא אכפת לו משמירה על השטחים הפתוחים" הסבירה חה''כ כהן "בן גביר פה בשביל לזרז את מלחמת גוג ומגוג, ובתקופת הביניים - לדפוק ערבים, ולהשיג מקסימום אזכורים תקשורתיים. ואם אפשר להשיג תשומת לב תקשורתית באמצעות זה שהוא דופק ערבים - אז פעמיים כי טוב".
בסוף דבריה מתחה ביקורת נוקבת על בן גביר "ואם עוד לא הבנתם, ״ערבים״ בשביל בן גביר זה שם קוד לכל מה ומי שהוא לא משיחי, כל מה שהוא לא גזעני, כל מה שהוא לא מטורף כמוהו. הערבים הם ערבים, הבדואים הם ערבים, הדרוזים - ערבים, הצ׳רקסים - ערבים, השמאלנים - ערבים, החילונים - ערבים, השופטים - ערבים, וכך הלאה והלאה, עוד ועוד, אצל בן גביר – כל ישראל ערבים זה לזה, ואת הערבים - צריך לדפוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה