בארץ

חה''כ מירב כהן לנציגי התנועה הדרוזית: "תעודת עניות למדינת ישראל"

חברת הכנסת מירב כהן פרסמה כי נפגשה עם נציגי התנועה הדרוזית לדמוקרטיה ושוויון וחתמה על התחייבות להמשך פעולה להשגת שוויון מלא לבני העדה "חוקים כמו חוק הלאום הופכים אותם לסוג ב"
דורון בלוך | 
מירב כהן (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
חברת הכנסת ממפלגת יש עתיד פרסמה היום (ראשון) בחשבון ה-x שלה, שנפגשה עם נציגי התנועה הדרוזית לדמוקרטיה לדמוקרטיה ושוויון, להם חתמה על התחייבות להמשיך ולפעול למען השגת שוויון מלא לבנות ולבני העדה הדרוזית. וזאת ברוח מגילת העצמאות: ״מדינת ישראל תקיים שוויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה, בלי הבדל דת, גזע ומין".
חברת הכנסת כהן כתבה כי ''בני העדה הדרוזית מתמודדים עם קשיי דיור, תעסוקה וחינוך, וזאת לצד חוקים כמו ״חוק הלאום״, שהופכים אותם לאזרחים סוג ב׳.''
''העדה הדרוזית היא שותפה מלאה לחיים הישראליים, והיא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהחברה הישראלית.'' כותבת חה''כ כהן ומוסיפה: "העובדה שהם בכלל מרגישים שהם צריכים להחתים חברי כנסת על התחייבות כזו - היא תעודת עניות למדינת ישראל.''
 
מוקדם יותר היום, פרסמה חה''כ כהן בנוסף ברשת ה-x: אם יתקשרו אליכם היום ממכון סקרים כדי לשאול האם אתם תומכים בעסקת החטופים המוצעת, תגידו שאם תהיה עסקה תצביעו לליכוד. שהרי ראש המל"ל צחי הנגבי הודיע שזה הדבר היחיד שיגרום לנתניהו לסגור את העסקה. והוסיפה: למען הנשים שנאנסות בשבי החמאס, הגברים שנמקים למוות במנהרות החמאס, תגידו לנתניהו שזה ישתלם לו פוליטית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה