בארץ

חברת הכנסת נפרדת בצער: "הוא כנראה לא יתעורר, מתפללת שלא תסבול"

ח"כ מיכל וולדיגר העלתה לחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) ציוץ המודיע על לכתו של חמה, שורד השואה בן ה-88. "אדם ערכי, חכם עם לב ענק קרס. נחמן בן מכלה, אוהבת אותך, מעריצה, ומתפללת שלא תסבול", כתבה בכאב
מערכת ice |  1
מיכל וולדיגר, יו"ר השדולה לבריאות הנפש (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
חברת הכנסת מיכל וולדיגר מטעם "הציונות הדתית" שיתפה בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) ציוץ בנוגע לטלטלה אישית שעברה, לאחר שחמה, שורד השואה בן ה-88, הלך לעולמו. "יהודי כל כך יקר, איש פעיל ועצמאי ממש עד יום שלישי האחרון".
עוד היא כתבה: "אדם ערכי, חכם עם לב ענק קרס. מ-100% עצמאות ל-0% בתוך מספר ימים וכעת הוא בין שמיים לארץ. כולנו יושבים סביבו בבית החולים". לסיכום היא הוסיפה: "הוא כנראה כבר לא יתעורר. נחמן בן מכלה, אוהבת אותך, מעריצה, ומתפללת שלא תסבול".
  
נזכיר כי לרגל יום האישה, ח"כ וולדיגר התראיינה באופן בלעדי ל-ice, ונשאלה בנוגע לתופעת העלייה באלימות כלפי נשים. על כך היא אמרה: "המידע על עליה באלימות בין השנים 22-23 לא מצוי בידי. אלימות היא דבר נורא, ודאי כלפי נשים. רק לפני פחות מחודש הלכתי לנחם את משפחתה של לידר סויסה שנרצחה באכזריות על ידי שכן שלה. ביקשתי בדחיפות להקים ועדת שרים בין משרדית שתטפל בגורמי סיכון באוכלוסייה בכלל ונגד נשים בפרט."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חמִיהָ
    בן עמי 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חָמִיהָ (כמו אָבִיהָ, אָחִיהָ) ולֹא חמה.
    סגור