בארץ

אחמד טיבי: "הממשלה מתייחסת לאזרחים הערבים כאל אויבים"

חה''כ הערבים השתתפו בהפגנה בב''ש כנגד הריסת המבנים הלא חוקיים בנגב. ומתחו ביקורת נוקבת כנגד הממשלה "הציבור הערבי דורש שידברו איתו בשפת התכנון ולא בדחפורים וחורבן בתים"
דורון בלוך | 
איתמר בן גביר, אחמד טיבי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בהפגנה שמתקיימת כעת (חמישי) בבאר שבע כנגד הריסת הבתים שנבנו בצורה לא חוקית בנגב, שהתבצעו בהוראת השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר, השתתפו חברי הכנסת הערבים, ומתחו ביקורת על התנהלות הממשלה בנושא.
חה"כ אחמד טיבי שמשתתף בהפגנה אמר: "ממשלת ישראל מתייחסת לאזרחיה הערבים כאל אויבים ולא כאל אזרחים, וגוזלת את הזכות הבסיסית לבית וקורת גג. הריסת הבתים הפכה לשגרה כמעט יומיומית" והוסיף "הציבור הערבי דורש שידברו איתו בשפת התכנון ולא בדחפורים וחורבן בתים. ובמקום זה, הממשלה עושה הכל להבעיר את השטח מול הציבור הערבי".
בנוסף מתח חה"כ טיבי ביקורת נוקבת על ביה"ח סורוקה, הסמוך למקום ההפגנה, שכפי שפורסם ב'הארץ' מודיע למשטרה על נשים הנשואות לאזרחי הנגב שטרן הוסדר המעמד האזרחי שלהן והן מגורשות למחסום הקרוב ביותר "זוהי אכזריות והפרה בוטה של האתיקה הרפואית. האם לא הספיקו המלים הגזעניות של פרופ' סהר על הרחם הערבי המסוכן?".
גם חה''כ ואליד אלהואשלה השתתף בהפגנה, שם תקף א הממשלה "ממשלת נתניהו והעומד בראשה הם האחראים למדיניות שר ההרס הכושל והגזען בן גביר. ראש ממשלה שאכפת לו מאזרחיו, צריך לפטר את בן גביר. עכשיו!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה