בארץ

בן גביר משיב לביקורות: "כאילו לא למדו דבר"

לאחר הסערה שחולל השר איתמר בן גביר בעלייתו להר הבית וההתבטאות שלו במקום, וחטף על כך ביקורות נוקבות וגינויים חריפים, החליט השר להשיב לטענות ולחדד את עמדתו "בחמאס ובחיזבאללה לא זקוקים לאף תירוץ כדי לטבוח בנו"
דורון בלוך | 
עבדאללה מלך ירדן, איתמר בן גביר ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ ג'מאל עוואד, אוליביה פיטוסי, shutterstock)
לאחר שמשעות הבוקר (שלישי) השר איתמר בן גביר חוטף התקפות על עלייתו להר הבית היום, מהקואליציה ומהאופוזיציה, ואף מרה''מ נתניהו ושר החוץ הירדני. החליט השר להגיב לביקורות בפוסט פומבי שפירסם.
"לפני חג סוכות, ביקש ממני גורם ביטחוני בכיר לא לעלות להר הבית כי זה "עלול להתסיס את השטח" תיאר בן גביר "כיבדתי את בקשתו, למרות שהיה לי ברור שמבחינת אויבינו העילה למתקפה נגדנו היא עצם קיומנו. שבוע לאחר מכן, הגיע טבח השבעה באוקטובר". 
"עכשיו, אחרי שעליתי הבוקר להר הבית ויהודים התפללו במקום, הגורמים הביטחוניים שוב מספרים לנו שזה מה שיגרום להתססת השטח" הסביר והבהיר "כאילו לא למדו דבר. כאילו שבעה באוקטובר לא הוכיח להם שבחמאס ובחיזבאללה לא זקוקים לאף תירוץ כדי לטבוח בנו. עצם זה שאנחנו נושמים היא העילה מבחינתם".
את דבריו סיים בהדגשת עמדתו בנושא "העמדה הביטחונית בה אני מחזיק, כשר לביטחון לאומי, היא ברורה: לא מתקפלים. מפגינים ריבונות בכל הכח, במיוחד במקום הקדוש והחשוב לנו ביותר. ואם האויבים מאיימים - לא מכופפים ראש, אלא מורידים להם את הראש".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה