בארץ

בן גביר בהצהרה בהר הבית: "לא ללכת לוועידות בדוחא ובקהיר"

השר איתמר בן גביר עלה להר הבית, שם חזר על הצהרתו כי "המדיניות שלנו היא לאפשר תפילה" והתייחס למו''מ לשחרור החטופים "חייבים לנצח ולא ללכת לוועידות בדוחא או בקהיר. להוריד אותם על הברכיים"
דורון בלוך | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ושר הנגב הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף עלו היום (שלישי) לרגל צום תשעה באב להר הבית. זאת למרות הודעות חוזרות ונשנות של מדינות ערב וארגוני הטרור כי עלייתו של בן גביר מסכנת את היציבות האזורית, וכן מעלה האת הנפיצות להבערת המזרח התיכון.
מטעם השרים נמסר כי בעת ביקורם בהר הבית התפללו להחזרת החטופים, שלום החיילים וניצחון במלחמה. בנוסף, בעת שהותו בהר, נשא השר בן גביר הצהרה מצולמת, בה התייחס למצב בהר הבית ולמלחמה.
בדבריו, אמר השר בן גביר ״אנחנו בתשעה באב, הר הבית, באים לציין כאן את חורבן בית המקדש. אבל צריך גם להגיד ביושר: יש התקדמות מאוד גדולה כאן במשילות, בריבונות. תמונות של יהודים שמתפללים כאן. כמו שאמרתי: המדיניות שלנו היא לאפשר תפילה"
 
השר בן גביר בהר הבית היום.   קרדיט: דוברות
עוד הוסיף לומר השר בן גביר על המלחמה והמו''מ להגעה לעסקה לשחרור החטופים: "אני אומר דבר נוסף: אנחנו חייבים לנצח במלחמה הזאת. חייבים לנצח ולא ללכת לועידות בדוחא או בקהיר, אלא לנצח אותם, להוריד אותם על הברכיים - זה המסר. אנחנו יכולים לנצח את החמאס, להוריד אותו על הברכיים״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה