בארץ

יאיר גולן קורא לצאת לרחובות: "מנהיגות בלתי כשירה, לא ראויה ומבישה"

יו"ר מפלגת הדמוקרטים מתח ביקורת חריפה על יציאתה של הכנסת לפגרת קיץ בעוד כשבועיים: "מצב בלתי נסבל ומתחבל על הדעת". סגן הרמטכ"ל לשעבר קרא לקידום עסקה מיידית להשבת 120 החטופים. לדבריו, "כל פשעם היה שבטחו במדינה וישבו לאורך גבולותיה - והופקרו, ועכשיו צריך להיאבק על מה שלא יאמן, על שחרורם"
מערכת ice |  3
יאיר גולן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יו"ר מפלגת הדמוקרטים, יאיר גולן, קרא היום (שני) להרחיב את גל המחאות נגד הממשלה בראשות בנימין נתניהו, על רקע המגעים המתמשכים לעסקת חטופים והמלחמה המתמשכת ברצועת עזה ובצפון. לדבריו, "פגרת הכנסת בעוד שבועיים, תוך כדי מלחמה, היא מצב בלתי נסבל ובלתי מתקבל על הדעת, ולכן הכוח יעבור לרחובות".
גולן קרא להשבת 120 האזרחים המוחזקים בשבי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, ולקידום עסקה להחזרתם באופן מיידי. "אנחנו כאן למען החטופים, שכל פשעם היה שבטחו במדינה וישבו לאורך גבולותיה - והופקרו, ועכשיו צריך להיאבק על מה שלא יאמן, על שחרורם".
 

את דבריו סיכם בקריאה להחרפת המאבק האזרחי. "אדגיש באופן ברור: המערכה על מדינת ישראל לא תתנהל רק במסדרונות הכנסת, היא תתנהל ברחוב. יש לנו עם נפלא ומנהיגות בלתי כשירה, לא ראויה ומבישה. אם לא נצא כולנו בהמונינו ונחרוש את הארץ במחאה, לא תהיה תקומה למדינת ישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צודק
    חיים 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מה לומר, צריך להפיל את הממשלה הרעה הזו ולהפגין עד שיוכרזו בחירות חדשות. איך ביבי טוען שהוא מקדיש את כל זמנו לניהול המלחמה והכנסת יוצאת לפגרה תוך כדי שבנינו מחרפים נפשם ? יאיר גולן איש ראוי להוביל את המחאה נגד השלטון הגרוע ביותר בתולדות עמנו. אני לא מצביע לכם, אבל מצדיע לך על הדרך !!!
    סגור
  • 2.
    התורן המעופף של האבודה לא נרדם תוך כדי דיבור? (ל"ת)
    רק שואל 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    החייל האמיץ גולן
    זוכר את השואה 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה אכן אמיץ, גבור מלחמה, מכאן אתה רק נופל בפוליטיקה היא לא בשבילך.
    סגור