בארץ

תחזית מזג האוויר: החום ממשיך להשפיע - מתי הוא ישבר?

הטמפרטורות הגבוהות והשינוי הדרמטי - האם ירד גשם? כל המידע למתרעננים בחופים השונים. וגם: המצב הביטחוני משפיע גם על מזג האוויר, חשש כבד לשריפות ברחבי הארץ שגובר בשל הדאגה מפגיעות מלבנון שיחלו דלקות באזור הגבול הצפוני
מערכת ice | 
עומס חום (צילום פלאש 90/ דור פזואלו)
עליית החום האחרונה מורגשת בכל רחבי הארץ. על-פי דיווח ישראל היום שיא החום צפוי להיות מורגש בימי היום (חמישי) ומחר. ביום שבת צפויה להירשם ירידה בטמפרטורות. אבל ההקלה האמתית תגיע כנראה רק בראשון, עם ירידה דרסטית בטמפרטורות בכל רחבי הארץ ואפילו ייתכן כי ירד גשם קל או טפטוף באזור הצפון ומישור החוף. למרות זאת, בהמשך השבוע בימי שני ושלישי צפויות הטמפרטורות לעלות שוב.  
חשוב לזכור את כללי ההתנהגות החכמה בשמש על מנת לשמור על הבריאות. אם בכל זאת תכננתם לנצל את היום החם על מנת לרחוץ בים, על-פי תחזית מזג האוויר הים התיכון צפוי להיות גלי היום עם גלים בגובה 50 עד 80 סנטימטרים. הטמפרטורה בים תהיה 29-30 מעלות. בכינרת הגלים יגיעו עד 60 סנטימטר עם טמפרטורת מים דומה לזאת שבים התיכון. גם בים סוף צפויים גלים של 20 עד 60 סנטימטר אך טמפרטורת המים תהיה קרה יותר - 28 מעלות. 
עומס החום הכבד משפיע לא רק על בריאות האנשים אלא גם על סכנה לפריצת שריפות ברחבי הארץ. חשש זה מתגבר בצל השיגורים התכופים של טילים ורקטות מלבנון אל גבול הצפון הישראלי. הסכנה לשרפות קיימת, כמובן, לא רק בצפון, אלא גם בדרום הגולן, בהרי המרכז ובמדבר יהודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה