בארץ

אבל בעולם התרבות: סופרת הילדים האהובה הלכה לעולמה בגיל 60

העיתונאית, המחזאית וסופרת הילדים האהובה אתי אלבוים, הלכה לעולמה בגיל 60 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. אלבוים, אשר תובא היום למנוחות ביישוב אלקנה, כתבה 17 ספרים, הייתה אימא ל-6  
מערכת ice | 
ספרייה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
העיתונאית, מחזאית וסופרת הילדים המוערכת אתי אלבוים הלכה היום (חמישי), לעולמה כשהיא ב 60 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. אלבוים, כתבה כ-17 ספרים לילדים ומבוגרים ושבע הצגות. בין ספריה המוכרים ניתן למנות את: נערה באושוויץ, אמא קסומה, תעתועים וגיבורות התנ"ך. אלבוים, הייתה נשואה לשלומי ואימא לשישה ילדים והיא תובא למנוחות היום אחר הצהריים ביישוב אלקנה.
בשנת 2014, אלבוים רשמה הישג כאשר היא נכנסה לרשימת מאה הנשים הדתיות המשפיעות ביותר בישראל של העיתון מקור ראשון. את ספרה המוכר ביותר "נערה באושוויץ" היא כתבה ביחד עם אימה, שרה ליבוביץ' ניצולת שואה.
אלבוים, שבשנת 2014 נבחרה לאחת ממאה הנשים הדתיות המשפיעות בישראל, ברשימת העיתון מקור ראשון, כתבה את הספר "נערה באושוויץ" יחד עם אמה, שרה ליבוביץ' ניצולת השואה.

אתי אלבוים ז"ל, צילום מסך יוטיוב מתוך סרטון של המרכז לספריות וספרות בישראל
ספריה בסדרת "אמא קסומה" והספר "תעתועים" השתתפו במצעד הספרים, ולאורך שנותיה אלבוים כתבה ופרסמה כ-17 ספרים לנוער ולמבוגרים, ואף יצרה שבע מחזות. אלבוים החלה את הקריירה העיתונאית שלה כשערכה את העיתון המקומי של היישוב אלקנה בו התגוררה וכעת גם תיקבר בו. בנוסף, בין השנים 2004-2011, היא ערכה את מוסף הילדים השבועי של מקור ראשון יחד עם אורית זימר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה