תרבות ופנאי

מפעל הפיס חושף: זה הזוכה הגדול בפרס ספיר לספרות

טקס פרס ספיר לספרות של מפעל הפיס התארח השנה באופקים מתוך הזדהות ותמיכה בתושבי הדרום. הטקס, בהנחייתה של חן אמסלם-זגורי, התקיים במעמד יו"ר מפעל הפיס ובהשתתפות: עידן רייכל, זהבה בן, ג'ימבו ג'יי ומקהלת הילדים של אופקים

מערכת ice | 
ספרות-אילוסטרציה (צילום unsplash)
מפעל הפיס הכריז הערב (שלישי) על הזוכים בפרס ספיר לספרות לשנת 2023, בטקס מרגש שהתקיים בעיר אופקים. הזוכה הגדולה בתחרות היא הסופרת עופרה עופר אורן על ספרה "מה קרה להגר באילת". אורן, קיבלה מענק בסך 180 אלף ₪ וספרה יתורגם וייצא לאור בשפה הערבית ויתורגם לשפה זרה נוספת, על-פי בחירתה.
את האירוע הנחתה השחקנית חן אמסלם-זגורי והופיעו על הבמה מגוון רחב של מוזיקאים בתכנית אמנותית ייחודית: המוזיקאי והיוצר עידן רייכל ביצע את שירו החדש "עד שתחזרי אליי" הנוגע בנימים הכי חשופים וכואבים של החברה הישראלית בימינו,  כמו כן הוא הופיע עם השיר "בואי" יחד עם הזמרות כברה קסאי ומיה אברהם והם שרו גם את השיר "אהבה כזאת" במשותף עם זהבה בן. 
ראש עיריית אופקים, יצחק דנינו: ״העיר אופקים כידוע חוותה טלטלה קשה בעקבות אירועי ה-7.10, בעבור 47 אנשים זה היה היום האחרון בחייהם ומשפחת השכול של אופקים הוכפלה. אנחנו מקיימים את הטקס כדי להוקיר את יוצרי השפה העברית. גם לנו באופקים יש הרבה סיפורי גבורה שנולדו בעקבות הטבח הנורא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה