בארץ

יאיר לפיד תוקף בחריפות: "אין גבול לשפל של הקיצונים בחברה החרדית"

בציוץ תקיף ברשת החברתית X, יאיר לפיד מתח ביקורת חריפה נגד בני המגזר החרדי, אשר צעקו "נמות ולא נתגייס" במחאה שקיימו נגד בג"ץ. יאיר לפיד: "אין גבול לשפל של הקיצונים בחברה החרדית. מילא שהם צועקים 'נמות ולא נתגייס', אבל לחלל את זכרם של חיילינו שהתגייסו ונהרגו זה חילול השם"

מערכת ice |  1
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ גדעון מרקוביץ)
על רקע הדיון הדרמטי שהתקיים היום (ראשון) בבג"ץ בנושא שילוב בני המגזר החרדי בשירות הצבאי, עשרות חרדים קיצוניים קיימו מחאה נגד מערכת המשפט וחסמו את כביש 4 באזור בני ברק, בעוד אחרים הפגינו ליד צומת הסינמה סיטי הממוקמת בירושלים, סמוך לבית המשפט. 
בעקבות התנהלותם החריגה של בני המגזר החרדי במהלך קיום המחאות נגד מערכת המשפט, יאיר לפיד, יו"ר מפלגת "יש עתיד", פרסם ציוץ חריף ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר): "אין גבול לשפל של הקיצונים בחברה החרדית. מילא שהם צועקים 'נמות ולא נתגייס', אבל לחלל את זכרם של חיילינו שהתגייסו ונהרגו זה חילול השם". 
"אם מנהיגי הציבור החרדי לא יגנו בקול גדול את השחתת תמונות חללי צה״ל וכינוי שוטרים 'נאצים',  הם שותפים להסתה נוראה נגד קודש הקודשים של ישראל", כך כתב יאיר לפיד ברשת החברתית X.
 
כידוע, הבוקר (ראשון) התקיים דיון בנוגע לעתירות שהוגשו בנושא גיוס תלמידי הישיבות ומימון המוסדות התורניים. בין העותרים, ניתן היה להבחין בתנועה לאיכות השלטון בישראל, אחים לנשק, התנועה הדמוקרטית האזרחית, איילת השחר סיידוף, פורום איילון לזכויות אדם זכויות חברתיות וצמיחה שוויונית, ומשמר הדמוקרטיה הישראלית.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפיד
    רפפורט 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם מינכן חסר השכלה אלנפבתי כמו תוכי מצייץ כול יום דירה חדשה חמור גרם!!!
    סגור