בארץ

לאחר החזרה מהפגרה: מי הח''כים עם הנוכחות הגבוהה ביותר?

חברי הכנסת חזרו מפגרת הקיץ היישר לסערה הפוליטית במלחמה. מי חברי הכנסת עם הנוכחות הגבוהה ביותר בשבוע החולף? הבאנו עבורכם את הנתונים
דורון בלוך |  2
שיאני הנוכחות בכנסת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, pexels)
לאחר שחברי הכנסת עוררו סערה ביציאתם לפגרת הקיץ, חברי הכנסת חזרו לפעילות היישר לתוך תקופה עמוסה במיוחד תחת המלחמה, ורווית סערות ומשברים פוליטיים.
בדקנו עבורכם מי מחברי הכנסת נכחו במשכן הכנסת עם מספר השעות הגבוה ביותר במהלך השבוע החולף.
את הרוב המוחלט של העשירייה המובילה, מרכיבים חברי הקואליציה, כשמחברי הכנסת באופוזיציה נמצאים רק חברי הכנסת עופר כסיף ממפלגת חד''ש-תע''ל, וחבר הכנסת משה טור פז מיש עתיד.
במקום הראשון ברשימת שעות הנוכחות נמצא חבר הכנסת אוהד טל ממפלגת הציונות הדתית עם 51:24 שעות. לאחריו במקום השני חבר הכנסת יצחק פינדרוס ממפלגת יהדות התורה עם 46:29 שעות.
במקום השלישי נמצא חבר הכנסת עמית הלוי ממפלגת הליכוד עם 43:13 שעות, ולאחריו במקום הרביעי חבר הכנסת יוסף טייב ממפלגת ש''ס  עם 42:57 שעות.
את המקום החמישי קטף חבר הכנסת מהאופוזיציה עופר כסיף מסייעת חד''ש- תע''ל עם 39:53 שעות, ולאחריו במקום השישי חבר הכנסת אופיר כץ ממפלגת הליכוד עם 39:35.
את מקומות השביעי והשמיני תופסים חברי מפלגת הציונות הדתית, בהם במקום השביעי חברת הכנסת מיכל וולדיגר עם 38:28 שעות, ולאחריה חבר הכנסת צבי סוכות עם 38:19 שעות.
לאחריו במקום התשיעי חברת הכנסת לימור הר מלך ממפלגת עוצמה יהודית עם 37:49 שעות, ולבסוף במקום העשירי חבר הכנסת משה טור פז ממפלגת יש עתיד עם 36:21 שעות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ואיפה האופוזיציה? (ל"ת)
    גוטמן 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יותר מעניין מי לא נוכחים ומדוע?
    חזי.הרצליה. 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר מעניין מי הם הח"כים שמשתמטים מעבודת הכנסת.רמז-יאיר לפיד.
    סגור