בארץ

עמית הלוי עוקץ: החרדים צריכים לתמוך בטרור?

בראיון שקיים חבר הכנסת עמית הלוי ממפלגת הליכוד ליובל קרני בערוץ הכנסת, התייחס לאולטימטום של גפני, ועקץ את היועצת המשפטית: אולי החרדים צריכים לתמוך בטרור ורז היועצת המשפטית תסכים להעביר להם תקציבים?
דורון בלוך | 
עמית הלוי, משה גפני (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בראיון שקיים אמש (רביעי) חבר הכנסת עמית  הלוי (הליכוד) אצל יובל קרני בערוץ הכנסת, התייחס לאולטימטום שהציב יושב ראש ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני (דגל התורה) לראש הממשלה נתניהו כי אם לא יוסדרו עד הראשון ביוני תקציבי החינוך החרדי יתפטר מתפקידו כיו''ר ועדת הכספים.
חבר הכנסת הלוי טען כי הקו צריך להיות שמירה על הקואליציה, וזאת משום שגפני יודע את העלות האלטרנטיבית, דהיינו בני גנץ, שלטענת הלוי בעל השתעבדות לכל הנאמר בוושינגטון.
 
עם זאת, אומר הלוי, כי הוא יכול להבין את גפני בכך, שאם היועצת המשפטית התנגדה למימון, כפי שהוציאה בחוות הדעת שלה, שעליה גפני מדבר, וזאת לאחר שאינה הסכימה לעשות סנקציות תקציביות על  מוסדות שתומכים בטרור.
''זה בהחלט מעורר תהיה'' אומר הלוי ברטוריות צינית, ''אולי החרדים צריכים לתמוך בטרור, ואז היועצת המשפטית תסכים לתת להם תקציבים? אין לדעת''.
נזכיר, כי האולטימטום של גפני מגיע בהמשך לנאומו במליאת הכנסת ביום שני האחרון בו זעק כי מפלים את הגננות החרדיות לרעה, וגם קיבל את לדבריו את הגיבוי של סייעת יהדות התורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה