בארץ

ההפגנה באוניברסיטה העברית: הח''כים מגיבים בחריפות

בתגובה להפגנה שהתקיימה היום (שלישי) באוניברסיטה העברית בירושלים, חברי הכנסת הגיבו בנחרצות וחריפות. השר בן גביר: "אפס סובלנות". ליברמן: ''בזיונית''. מעוז ''להדיח"
דורון בלוך | 
אבי מעוז (צילום פלאש90)
היום (שלישי) התקיימה באוניברסיטה העברית בירושלים הפגנת תמיכה בפלסטינים, בה הונפו בשטחי האוניברסיטה דגלי פלסטין, וכן נשמעו קריאות התומכות בטרור, בהן בשפה הערבית ''ברוח ודם נפדה את אל-אקצא''.
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא משבח את השוטרים שפיזרו את ההפגנה, וקרא לשר החינוך קיש לפעול ביד קשה הפרת החוק והסדר במוסדות החינוך, והוסיף ''הגיע זמן משילות''. 
חבר הכנסת אביגדור ליברמן כתב אף הוא בחשבון הטוויטר שלו כי לא יעלה על הדעת שיאפשרו הפגנה ביזיונית של תומכי הטרור, הכוללת הנפת דגלי פלסטין, בשעה שחיילינו הגיבורים נלחמים בשדה הקרב. ליברמן קרא לראשי האוניברסיטה להשעות את כל המוחים, ואף הוסיף כי במידה והאוניברסיטה תבחר שלא לנקוט מול המוחים בצעדים, בכנסת בכל הכלים העומדים ברשותם לעכב להם את כל התקציבים.
חבר הכנסת אבי מעוז (נעם) כתב בחשבון הטוויטר שלו ''גם לחופש הביטוי והמחאה יש גבול'' עוד כתב כי לא יתכן שראשי האוניברסיטה ישתקו לנוכח קריאות התומכות בטרור, ואף הוסיף ''יש להדיח את הסטודנטים תומכי הטרור הללו ויפה שעה אחת קודם!''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה