תקשורת ומדיה

גאולה אבן סער במתקפה חריפה: "תגובות מבישות, זה מטריד אותי"

גאולה אבן סער, תקפה את פרופ' נדירה שלהוב־קיבורקיאן, ואת האוניברסיטה העברית, את לאחר שהראשונה האשימה את ישראל ב"השמדת עם": "התגובות המבישות פעם אחר פעם של האוניברסיטה מטרידות ומפתיעות. אסור שזה ייגמר רק בהשעיה זמנית של מכחישת 7 באוקטובר"
מערכת ice |  6
גאולה אבן (צילום מסך רשת 13)
גאולה אבן סער, העיתונאית הוותיקה ובת זוגו של גדעון סער שרק לאחרונה נודע כי היא לוהקה לג'וב מפתיע במיוחד בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, כתבה היום (שישי) טור ל"מעריב", בו היא התייחסה לסערה שיצרה פרופ' נדירה שלהוב־קיבורקיאן, שהושעתה מהאוניברסיטה העברית, אחרי שהאשימה את ישראל ב"השמדת עם", ויצאה נגד האוניברסיטה שלא עשתה מספיק.
בטור שלה היא כתבה: "הפרופסורית ידעה שהמחבלים אנסו כשיטה נשים ב־7 באוקטובר ורצחו אותן, אך בכל זאת היא מאשימה את ישראל בבדיית סיפורי אונס. מכחישת אונס, זה לא נפלט לה. זה לא מפתיע. מה שכן מפתיע ואף מטריד הוא התגובות המבישות פעם אחר פעם של האוניברסיטה".
באוניברסיטה העברית טענו כי "דבריה לא עולים לכדי הסתה לטרור או לגזענות על פי התקנון". לטענת אבן סער: "בשערורייה הנוכחית נדרש איום בהגשת תלונה במשטרה כדי שיוכלו להודיע על השעייתה. האוניברסיטה העברית היא הראשונה שהוקמה במדינת היהודים אחרי תחילת התהליך של שיבת ציון". לסיכום אמרה: "אסור שזה ייגמר רק בהשעיה זמנית של מכחישת 7 באוקטובר".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גאולה אבן
    אבי 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור להחליק את המקרה הצידה.זה תקדים צריך התיחסות לעומק ולהעניש למען יראו ויראו
    סגור
  • 4.
    גברת אבן תלמדי
    מנחם 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תחילת הסוף של מלחמת וייטנאם שבה נהרגו מליוני ויטנאמים וכ 55 אלף חיילי ארצות הברית החלה בקריאה כנגד התנהלותה ... כיום ארצות הברית וייטנאם בעלות ברית וידידות. אולי כדאי ללמוד משהו במקום רק לקשקש בקומקום. אין שום סיבה להרג ללא אבחנה שנעשה בעזה בחודש הראשון. חמאס - כן, עד האחרון שבהם .... הייתי שם ואל תגלגלו עיניים. עכשיו העולם עלינו בזכוכית מגדלת על זה נאמר מפלטו האחרון של הנבל הוא הפטריוטזם
    סגור
  • 3.
    גאולה, לא יעזור לך
    @ 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון לא יכנס לכנסת הבאה ואם כן, ישב באופוזיציה.
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד ליואב פרנק.
    בבר. 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים תכתבו בגוגל יואב פרנק ואז תראו את האמת תודה.
    סגור
  • 1.
    אוניברסיטה
    יוסי 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לא מבין מה הפליאה. האקדמיות הן מעוז השמאל האנטי ציוני ודתי עוד לפני קום המדינה. האקדמיות התנגדו להקמת מדינת ישראל או מדינה לעם היהודי. היו התראות לפני קום המדינה בפני בן גוריון והוא עבר לסדר היום. היום אוכלים את פירות הבאושים של המחדל, כמו מחדל סיפוח ערבים למדינה יהודית
    סגור
  • האקדמיה זאת פלטפורמה
    אקדמאי 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להצלחה או להשכלה אקדמית. וזאת פלטפורמה מהסיבה שאם ניתן לסמולנים לשלוט בה, הם ישלטו בה. ואנחנו נישאר בורים חסרי כוח. ואם אנחנו(הימין) נראה בה נוכחות ונתפוס עמדות שליטה בה, האקדמיה תשנה את פניה. והכל תלוי גם בסוג המוסד. רק לשם הדוגמא: אחרי הגירוש, הימין יכל לפרוש מהמדינה הזאת על הפשע הנורא הזה שהביא עלינו שרון יש"ו. ובמקום זאת, עשו את הפעולה ההפוכה: השתלטו בחזרה על מוקדי הכוח ותראה היום. למרות שסמוטריץ' ובן גביר סטו מדרך הישר, עדיין יש להם כיפה על הראש מה שלא היה יכול לקרות קודם.
    סגור