בארץ

עומר אדם משתף על התחושות הערב: "יום עצוב וכואב"

עומר אדם, הראל סקעת וגורי אלפי שיתפו על התחושות היום, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה 2024: "לא יכול להיות שהאבדות האלו פשוט קרו ונמשיך הלאה כרגיל"

מערכת ice | 
עומר אדם (צילום פלאש 90/ קוקו)
היום (ראשון), יום הזיכרון לכללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה, פרסמו המפורסמים על התחושות הקשות ביום טעון זה. הזמר האהוב עומר אדם פרסם בעמוד האינסטגרם שלו: "כמה גיבורים, כמה סיפורים, כמה אחים ואחיות שלנו, כמה מלאכים שכבר לא נמצאים איתנו. יום עצוב וכואב, השם יקום דמכם".
כמו כן, גם הזמר המוכר הראל סקעת פרסם והזכיר את החטופים: "לעמוד בצפירה בצד הכביש בדרך לטקס ערב זיכרון בשדרות שעדיין מופגזת ופתאום לשמוע בום אדיר מעזה. אני מסתכל לשמיים ולא מאמין שהחטופים שלנו שומעים עכשיו את הצפירה. הרבה מחשבות קשות. ואין תשובה. השם יעזור".
גם גורי אלפי המוכשר לא שוכח ופרסם פוסט: "הרדיו התקלקל לפני כמה ימים, לא נזכיר שמות, אבל הבת שלי קיבלה לאחרונה רישיון ויש מצב שיש לה יד ורגל בזה. שוב, לא מאשים. זה אומר שאני נוסע בשתיקה ומקשיב לטוחן אשפה שהוא המוח שלי. פתאום אני רואה את הדפוס החוזר, כל רכב שני מעוטר בסטיקר זיכרון לחבר או חברה שנפלו. סטיקר שמגיע עם צוואה וציטוט 'תהיו טובים. העיקר לחייך. הכי חשוב שתהיו מאוחדים. לא לבכות עלי. אהבת חינם'. חשבתי שאני מגזים, אז התחלתי לספור כמה לבבות שבורים. כמה תזכורות למשפחות חסרות וקהילות שנפגעו".
 

עוד המשיך אלפי: "כולם יפים וצעירים ומצחיקים וחמודים ויש להם חברים שמנסים להנציח אותם בכל דרך. לא יכול להיות שכל האבדות האלו פשוט קרו ונמשיך הלאה כרגיל. חייבת להגיע תקומה. אנחנו צריכים לעבוד בזה. להיות השינוי. לפני שכל הסטיקרים ידהו, ואנחנו נחזור להתנהלות הקטנה שלנו. וכן, יש עוד נשמות שאפשר וחייבים להציל. אני לא שוכח לרגע. זאת כנראה נקודת ההתחלה של התקומה הזאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה