בארץ

יאיר נתניהו חושש לחייו? "יש הרבה איומים עליי מצד איסלאמיסטים"

יאיר נתניהו מבקש משופטי בית המשפט השלום להטיל צו הרחקה נגד הפעילה החברתית נאוה רוזיליו, בטענה כי זו עוקבת אחריו ברחבי מיאמי ומפיצה את תמונותיו. יאיר נתניהו: "השאלה לא אם אני רואה את הפרסומים, אלא אם החמאסניקים או האיראנים שלא אוהבים את ישראל, במיוחד עכשיו, רואים"
מערכת ice |  6
יאיר נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יאיר נתניהו עלה לאחרונה לכותרות בשל פרסומים הנוגעים לשהותו הממושכת במיאמי, כאשר הביקורת העיקרית עליו נוגעת לכך שהוא אינו נרתם למאמץ המלחמתי ומרבה לבלות במספר מקומות ציבוריים בארה"ב.
היום בבוקר (ראשון) העיד יאיר נתניהו בבית המשפט השלום בירושלים באמצעות שיחת זום על ופן התנהלותה של הפעילה החברתית נאוה רוזיליו כלפיו. לטענת נתניהו, רוזיליו עוקבת אחריו ברחבי מיאמי ולאחר שזו מצלמת אותו במספר מקומות ציבוריים ומצליחה להשיג את מבוקשה, היא מפיצה אותם בשלל פלטפורמות שונות. 
בעקבות כך, בדיון שהתקיים היום בבית המשפט השלום בירושלים עסקו השופטים באפשרות של מתן צו הרחקה נגד הפעילה החברתית נאוה רוזיליו.   "אני לא בטוויטר (כיום X), אנשים שולחים לי צילומי מסך של הפרסומים שלה", כך סיפר יאיר נתניהו לשופטים.
לאחר שנשאל האם הפרסומים המצוינים מטרידים אותו, ענה בנו של ראש הממשלה: "השאלה לא אם אני רואה את הפרסומים, אלא אם החמאסניקים או האיראנים שלא אוהבים את ישראל, במיוחד עכשיו, רואים".
יאיר נתניהו המשיך בדבריו והסביר לשופטי בית המשפט השלום כי החשש העיקרי שלו נובע מהאפשרות כי גורמים קיצוניים עלולים להיעזר בפרסומי רוזיליו עבור מטרתם האישית: "אם הם יכולים לראות את המיקום המדויק שלי בזמן אמת, יש הרבה איומים עליי ברשתות החברתיות מצד איסלאמיסטים".
כזכור, יאיר נתניהו עלה לכותרות בתקופה האחרונה בשל פרסום באתר "הדיילי מייל" שחשף כי בנו של ראש הממשלה שוהה במגדל יוקרה במיאמי במהלך מלחמת "חרבות ברזל".
בכתבה שפורסמה באתר הדיילי מייל נכתב: "יאיר נתניהו נצפה כשהוא מסתובב במתחם דירות יוקרתי בפלורידה. נתניהו המפונק, שאומרים שפעם הכריז על עצמו כנסיך הארי הישראלי, הוא בן 32 ומחויב למילואים עד גיל 40. בעוד 360,000 אזרחים נענו לקריאה, יאיר שוהה בדירה עם שני חדרי שינה, בחוף ים יוקרתי צפונית למיאמי". 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יא מזבלה, מתי כבר יחסלו אותו?
    הסוף יהיה מר. 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משפחה רקובה עם דפוסי התנהגות עבריינים.. בסוף הם יתנדנד על החבל בכיכר רבין. שהשטן יטפל בהם.
    סגור
  • 4.
    איזו סמכות יש לבית משפט ישראלי במיאמי? (ל"ת)
    נו באמת 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    חזיר
    רוני 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אתה חזיר לך תלחם ותכפר על חטאיו של אביך למה הילדים שלנו נלחמים ואתה מבלה על חשבון מליונרים נצלן כמו הוריך משפחה מתועבת
    סגור
  • 2.
    שיגעון הגדלות של בנו של
    זוכר את השואה 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    את מי אתה מעניין למה אני צריך לממן את הביטחון שלך בארצות הברית , על חשבונך שב איפה שאתה רוצה על חשבון הציבור שב בבית ההורים שלך, את מי אתה בכלל מעניין ילד מפונק, תעבוד תרויח ותממן לך את הבטחון , הגיע הזמן שאתה והוריך תצאו לנו מהחיים.
    סגור
  • 1.
    שרק מאיימים עליו..
    חבל מאוד... 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איומים אינם מספיקים.. לדעתי האישית הם צריכים לעשות מעשה.
    סגור
  • בהחלט. צריך לעשות מעשה..
    משפחה של מסריחים.. 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לטפל בחלאות
    סגור