דיגיטל וטק

המפרסמים ממשיכים לברוח מטוויטר: האנטישמיות עולה למאסק ביוקר

אחרי שחברות ענק הודיעו כי הן מפסיקות לפרסם בטוויטר בשל התכנים האנטישמיים שעולים ברשת החרתית ולא זוכים מצדה לטיפול, גם יונדאי הנחיתה מכה קשה על אילון מאסק אחרי שהודיעה כי היא מפסיקה לפרסם בטוויטר בשל פוסט אנטישמי שהוצמד בסמוך לפרסומת ממומנת שלה: "השהינו את הפרסום שלנו כדי להבטיח שהנושא הזה יטופל"
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
בחודשים האחרונים חברות רבות החלו להפסיק ולפרסם ברשת החברתית טוויטר שבבעלותו של אילון מאסק, זאת בעקבות האנטישמיות הגואה ברשת החברתית והעובדה שבטוויטר לא עושים מספיק על מנת לסקלה.
כעת, גם יונדאי, יצרנית הרכבים מהמובילות בעולם, הודיעה כי היא מפסיקה לפרסם בטוויטר בעקבות מספר ציוצים אנטישמיים ברשת החברתית, בהם ציוץ ניאו נאצי. למעשה, הסיפור הגיע בעקבות צילום מסך של משתמשת בטוויטר בשם ננסי לוין סטרנס, בו הופיע ציוץ אנטישמי בסמוך לפרסום של יונדאי. בסיבוב קצר באותו פרופיל ממנו הגיע הציוץ ניתן למצוא ציוצים המכחישים את השואה ומנציחים רטוריקה אנטישמית.
 
דובר יונדאי מיהר להגיב על אותו פרסום וטען: "השהינו את הפרסום שלנו ברשת החברתית טוויטר כדי להבטיח שהנושא הזה יטופל. אנחנו נמצאים בקשר ישיר מול הרשת החברתית.
כזכור, המהלך של יונדאי מגיע חודשים קצרים אחרי שחברות ענק כמו למשל אמזון, קוקה קולה, אפל, AIRBNB, IBM, האחים וורנר ועוד, הודיעו כי הן יפסיקו לפרסם בטוויטר בעקבות חוסר הטיפול באנטישמיות מצד הרשת החברתית. בהמשך, גם העיתון "וושינגטון פוסט" הודיע כי יפסיק לפרסם בטוויטר, וכעת גם יונדאי מחרימה את הרשת החברתית בבעלותו של מאסק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה