בארץ

ראשי 'נחמה והצלה' קיבל פרס מיוחד: "גדלות הרוח בחברה"

ח"כ וטורי חילק תעודת הוקרה לראשי עמותת 'נחמה והצלה': "הסיוע לחיילים ולמשפחותיהם הוא צו מוסרי, ביטוי של אחריות וגדלות רוח ומסימני ההיכר של חברה מתקדמת, מושיקו ושמוליק יחד עם מתנדבי נחמה והצלה לישראל מבטאים במעשיהם וברוח התנדבותם את גדלות הרוח של החברה הישראלית".
מערכת ice |  1
נסים וטורי והאחים מוסקוביץ
תעודת הוקרה ניתנה היום [שני] על ידי סגן יושב ראש הכנסת ניסים וטורי לאחים שמוליק ומושיקו מוסקוביץ' מייסדי עמותת נחמה והצלה לישראל, על פועלם למען חיילי וחיילות צה"ל בזמן מלחמת חרבות ברזל
ח"כ וטורי מסר: "הסיוע לחיילים ולמשפחותיהם הוא צו מוסרי, ביטוי של אחריות וגדלות רוח ומסימני ההיכר של חברה מתקדמת, מושיקו ושמוליק יחד עם מתנדבי נחמה והצלה לישראל מבטאים במעשיהם וברוח התנדבותם את גדלות הרוח של החברה הישראלית".

עוד הוסיף: "הייתי עד לכך שהם פועלים במסירות ובהתמדה לטובת מאות חיילים המשרתים בחזית, עם כניסתכם למערך ההתנדבות אחרי השבעה באוקטובר,  ברצוני להביע את הערכתי ותודתי לאהבת האדם שטמונה בכם. שמחתי לשתף איתכם פעולה בפעילות שכולה מסירות למען עם ישראל וארץ ישראל".

לסיום הסביר וטורי: "אני מאמין בכם, בעשייתכם המרובה ובעבודת הקודש אשר מתבצעת הרחק מאור הזרקורים בצניעות, בשקט, ברגישות רבה וכל זאת על מנת להקל ולו במעט על החיילים ובני משפחותיהם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לאחים על התנדבותם, רק חבל שלא
    ישראלי 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפרטים יותר על האחים וההתנדבות עצמה אלא בעיקר מפרגנים לניסים ואטורי על הענקת הפרס והנאום שלו.
    סגור