בארץ

בנק לאומי חושף: אלו הנתונים המפתיעים בנוגע לתעסוקת נשים בארגון

אביבית קליין, אשר ממונה על תחום משאבי האנוש בבנק לאומי, שיתפה לאחרונה נתונים מעודדים ביחס להשתלבות הנשים בבנק תחת הכותרת: "לא ייצוג נשי, רוב נשי". ע"פ קליין, יותר מ-60% מהמועסקים בלאומי ויותר מ-50% מההנהלה הבכירה – הן נשים
מערכת ice |  1
יום האישה הבינלאומי 2024 (צילום נגה מלסה)
היום (שישי), חל יום האישה שנועד להדגיש ולהעצים את המחויבות לקיום שוויון בין המגדרים. אביבית קליין, אשר מובילה את תחום משאבי האנוש של בנק לאומי, שיתפה לאחרונה בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה נתונים משמחים בנוגע למעורבות הנשים בבנק, וכתבה: "אני חלק מארגון שלא רק מצהיר על הרצון לשוויון, אלא גם עושה זאת בפועל".
קליןיין צינה כי יותר מ-60% מהמועסקים בלאומי ויותר מ-50% מההנהלה הבכירה – הן נשים. כמו כן, היא מסבירה כי קיימת חשיבות גדולה לקיום יום האישה מדי שנה, במיוחד על רקע העובדה כי 19 נשים עדיין חטופות ומוחזקות בשבי החמאס. עוד מזכירה כי נשים רבות לקחו ועדיין לוקחות חלק במלחמת חרבות ברזל, בין אם כלוחמות בחזית ובין אם בעורף.
כמו כן, במסגרת אירועי יום האישה הבינלאומי בכנסת, ציינה אורלי פרומן מ"מ יו"ר מכבי תנועה עולמית וחברת הכנסת לשעבר, כי "למדינת ישראל יש מחויבות מוסרית לכל הנרצחות והנרצחים שעברו טרור מיני". פרומן טוענת כי "יש להביא את הנושא למודעות רחבה בעולם נוכח שתיקתם והכחשתם של ארגוני הנשים הבינלאומיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לאומי מתאים למי שרוצה בנקאי אישי אדיב??? (ל"ת)
    לאומי-למבוגרים??? 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור