בארץ

יום האישה 2024: זו ראש המחלקה לה הוענק פרס עמיתת כבוד

בכנס השנתי ה-40 של האיגוד הישראלי לאיכות, המביא איתו על במה אחת את בכירי השוק, היזמים, והפיתוחים מהשנה החולפת, נשיא המכללה האקדמית כנרת, פרופ' אברהם שיצר, העניק פרס הוכרה לד"ר שלהבת צור על זכייתה בפרס הלאומי המכובד לחדשנות
 

מערכת ice | 
יום האישה הבינלאומי 2024 (צילום shutterstock)
מוקדם יותר היום התקיים הכנס השנתי ה-40 במספר של האיגוד הישראלי לאיכות, המביא איתו על במה אחת את בכירי השוק, היזמים, והפיתוחים מהשנה החולפת. במושבים השונים שהתקיימו דנו בין היתר על ניהול איכות מבוסס דאטא, מעגלי למידה בתעשיית המל"טים, בקרת איכות בתעשיית התעופה, חלל וביטחון ואתיקה בהנדסת איכות.
במסגרת הכנס התקיים גם טקס הענקת הפרס הלאומי לחדשנות והענקת תעודות הוקרה מטעם האיגוד, בנוכחות רא"ל (במיל') אביב כוכבי, ד"ר יוסי ורדי, מחלוצי ההייטק הישראלי, ומר איתן טי, סמנכ"ל תכנון ואסטרטגיה במשרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה.
בין הפרסים והתעודות, הוענק אות עמיתת כבוד לד"ר שלהבת צור, ראשת המחלקה להנדסת איכות ואמינות בתעשייה במכללה האקדמית כנרת. ד"ר צור, חוקרת ויועצת לארגונים מעל 30 שנה בתחומי מערכות ניהול איכות, תקינה, צוותי שיפור ואקלימים ארגוניים, משמשת גם כיו"ר ועדות מומחים במכון התקנים. 
נשיא המכללה האקדמית כנרת, פרופ' אברהם שיצר, בירך על הזכייה: "אנו מוקירים ומברכים את ד"ר שלהבת צור על זכייתה בפרס הלאומי המכובד לחדשנות, וגאים בהיותה חברת סגל בכירה במכללה האקדמית כנרת. במהלך השנים העמידה ד"ר צור בהצלחה רבה את דורות ההמשך של מהנדסי האיכות והאמינות בישראל, ואנו גאים בהישגיהם של כלל הבוגרים שלנו המשתלבים בתעשייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה